Ова не е реклама за картичка. Ова е мини-серија за модерни врски во доба на инфлација. И да – епизодите се кратки, смешни, relatable и непријатно точни. Толку точни, што си ја споделуваш во групниот чат со пријателиките и велиш „Еве сум “.
Кога компаниите за банкарски услуги сакаат да ги привлечат GenZ и што направи Diners различно?
Наместо да зборува за бројки, зборува за моменти. Наместо да продава производ, продава чувство – она чувство кога ја добиваш пораката „плаќањето е одобрено“, и со неа мирот во бракот. Кампањата си игра со секојдневието на младите парови, ги карикира ролјите, го прави тоа со топлина и ведрина, и со доза цинизам.
Но, ова не е само креативна доза на хумор – ова е стратегија. Зошто? Бидејки Gen Z не сака да биде убедена – сака да биде разбрана. На Gen Z не им требаат лекции. Им треба бренд што ќе ни каже: Да, знаеме дека понекогаш животот изгледа како TikTok скеч. Еве решение.
Кога брендот не продава картичка, туку цел attitude
Gen Z одамна престана да реагира на „плати со нас и добиј попуст“. Таа сака брендовите да бидат автентични, забавни, креативни. Сакаат кампања што ќе ја споделат во story со caption „On the point“, a не онаа што ќе ја скролнаaт како уште една досадна Google ad. Diners го разбра ова и им го даде токму она што го бараат – совршена комбинација на Modern Family и Entourage – и млад брачен бар на терапија за парови.
Кога финансискиот сектор се ослободува од костумот
Ова е потсетник за цела една индустрија дека може и поинаку. Ако кредитните картички и навидум „сериозните“ финансиски инструменти сакаат да зборуваат со новите генерации – треба да го сменат јазикот. Наместо „финансиска едукација“, зборувајте за реални сценарија. Наместо „биди одговорен“, кажете ни како да ги исполниме шопинг желбите без да се распадне буџетот.
Со вакви кампањи, Diners не продава само картичка – туку става печат на нов тренд: финансиска флексибилност со доза на смисла за хумор.
Извор: Webmind редакција