ПР

WebMind.mk ќе ги покрие најважните моменти, ќе ги пренесе најновите иновации и трендови и ќе ги сподели највпечатливите искуства од Spotlight Conference 2024. Следете нè за ексклузивни вести, интервјуа и многу повеќе, директно
Поголемиот дел од луѓето (56,8%) ширум светот се идентификуваат како интроверти, според студијата на компанијата Myers–Briggs од 2020 година Интровертите се често рефлексивни и самосвесни, претпочитаат да пишуваат наместо да зборуваат и чувствуваат умор по престој во гужва Многу интроверти не се…
Репутацијата на компанијата или брендот е еден од главните столбови на кои почива нивната успешност Градењето на истата е дел од секојдневното делување на компанијата, и колку и да е силен позитивниот наратив, сепак компаниите треба да секогаш да имаат…

Повеќе

Кампањата на Adidas за моделот на патики SL 72 во која учествуваше манекенката Бела Хадид, наиде на многу осуди поради поврзаноста со трагедијата на Олимписките игри во Минхен во 1972 година, кога палестинската група „Црниoт септември“ уби 11 членови на израелскиот олимписки тим. Брендот се извини на моделот и на другите партнери откако ја повлече кампањата. И покрај тоа, тој западна во ПР криза која трае веќе некое време.
Дека „ПР-от е сé“ е веќе докажана и потврдена вистина во корпоративниот свет, при што професионалците за односи со јавностa (ПР-менаџерите) имаат огромна улога во онлајн (и офлајн) репутацијата на брендот. Со добар ПР го промовирате и заштитувате имиџот што сте го изградиле.
Што е она што новинарите најмногу го презираат? Досаден агенциски мејл со subject – Соопштение за медиуми. Новинарското љубопитно око, несомнено ќе го отвори, но дали ќе го објави?
Викенд.17 и оваа година со најистакнати говорници и актуелни теми. Викенд.17 ќе биде најголемиот Викенд досега бидејќи од 19 до 22 септември на добро познатата адреса во Ровињ ќе се соберат најголемите имиња од светот на медиумите, комуникациите и бизнисот, за да го испратат летото, нешто да научат, да се поврзат и добро да се забавуваат.
Односите со јавноста се повеќе од присуство во медиумите и маркетинг слогани. Уметноста на ПР-от вклучува споделување на приказни, градење заедници и негување на врски. Ова се петте златни принципи на кои се заснова.
Суштината на ПР-от останува иста, управување со јавниот имиџ на поединци, организации и брендови. Во време кога е повеќе од јасно дека перцепцијата е сѐ (или речиси сѐ) односите со јавноста се исклучително важни во укажувањето дека постојат и други перспективи.
All articles loaded
No more articles to load