ПР

Според најновото меѓународно истражување во областа на односи со јавност, поврзувањето со личности како Илон Маск и неетичката употреба на вештачката интелигенција се идентификувани како клучни фактори што можат сериозно да го нарушат
Што имаат заедничко твоето омилено чоколадо, шампон и сок Ги поседува иста компанија И не само тие – туку уште стотици брендови што секојдневно ги ставаме во кошничка, ги гледаме на билборди и ги споделуваме на Инстаграм Всушност, само 12 компании стојат…
Меѓународната асоцијација за односи со јавноста (IPRA), во соработка со водечки светски академици и експерти од индустријата, ја претстави публикацијата „Gold Paper бр 19: Етички стандарди и насоки за употреба на вештачка интелигенција (AI) во односите со јавноста (PR)“ Овој…

Повеќе

Живеењето денес повеќе не е прашање на тоа како живеам, туку многу често значително голем процент од луѓето насекаде се прашуваат како ќе го преживеам месецот, исправени пред константно зголемување на цените во сите индустрии.
Грешките во медиумите се случуваат. Без разлика дали станува збор за печатна грешка, погрешно разбрана информација или неточно претставен факт, начинот на кој ќе побарате исправка може да го дефинира вашиот однос со новинарот — на подобро или на полошо.
Една од најголемите предизвици за ПР професионалците е да го докажат повратот на инвестицијата (ROI) од својата работа.
Во ерата на дигитализацијата, вештачката интелигенција стана незаменлива алатка за брзо создавање текстови.
Комуникациите за кризни ситуации често се фокусираат на акутни проблеми – повлекување на небезбеден производ или неисправен дел што води кон речиси катастрофална ситуација.
Во 2025 година независното новинарство ќе биде во центарот на вниманието.
All articles loaded
No more articles to load