Дигитални перформанси

WebMind.mk ќе ги покрие најважните моменти, ќе ги пренесе најновите иновации и трендови и ќе ги сподели највпечатливите искуства од Spotlight Conference 2024. Следете нè за ексклузивни вести, интервјуа и многу повеќе, директно
Google веќе подолго време е синоним за неговиот основен производ, поради што неговото име е и глагол кој значи „пребарај“ Сепак, доминацијата на Google на тоа пазарно поле се…
Иновативната услуга „Плати преку линк“ (pay by link) која ќе го револуционизира начинот на кој се вршат плаќања преку интернет и ќе го стимулира развојот на електронската трговија веќе е достапна во…

Повеќе

Марк Закерберг зборуваше за работите за кои најмногу се кае за време на дводецениското водење на Facebook. Во гостување на поткастот „Acquired“ во Чејс центарот во Сан Франциско, Закерберг објасни како правел „грешки 20 години“, преземајќи одговорност за прашања за кои верувал дека Meta не е виновна.
Со значителниот пресврт во медиумските навики, онлајн платформите за прв пат ја надминаа телевизијата како главен извор на вести за поголемиот дел од возрасната популација во Велика Британија. Оваа промена одразува поширок и континуиран премин кон дигитални канали на информации, поттикнати од технолошкиот напредок и промените во преференциите на помладите генерации.
Кога Amazon го лансираше својот прв Kindle уред во 2007 година, светот на книгите засекогаш се промени. Овој едноставен, но револуционерен уред го редефинира начинот на кој читаме, купуваме и пристапуваме до книги, внесувајќи дигитална револуција во индустријата која дотогаш работеше на принципи кои датираат од пред повеќе од пет века, уште од печатарската машина на Гутенберг.
Државата се соочува со два парадокса да има голема покриеност со интернет и најбрз пристап, а во исто време недоволна дигитализација на институциите. Потребни се зголемени инвестиции во дигиталната инфраструктура на институциите и систематски пристап кон целосна дигитализација на општеството, изјави министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски.
Добра стратегија за дигитален маркетинг го претвори малиот стартап од Холандија во најуспешен дигитален понудувач на онлајн резервации во светот.
All articles loaded
No more articles to load