Паметните телефони, кои го обликуваат секојдневието на милијарди луѓе ширум светот, би можеле да го доживеат крајот на својата доминација.
AR/VR
Денес во Универзитетската клиника за хируршки болести „Свети Наум Охридски“ Скопје беше извршена првата операција потпомогната од технологија за виртуелна реалност (VR) Оваа процедура беше изведена од д-р Стефан Арсенков, абдоменален хирург во…
Од потрошувачка на енергија до електронски отпад, метаверсот претставува предизвик со кој треба да се соочиме и да го решиме во нашата потрага по дигитална…
Повеќе
Виртуелната реалност (ВР) денес е прифатена во бројни сегменти од живеењето, и имајќи ги во предвид фантастичните можности кои оваа технологија нѝ ги нуди, сѐ потешко станува да се замислат одредени индустриски гранки без неа.
Apple Vision Pro е револуционерен уред кој нè носи во далечната иднина. Тој е многу скап, од 3.499 долари и повеќе, а засега е достапен само во САД. Американските клиенти добија опција да го нарачаат од средината на јануари.
Во револуционерно партнерство кое го надминува традиционалниот маркетинг, Coca Cola во соработка со OpenAI и Bain & Company, на почетокот на оваа година ја обелоденија кампањата „Создади вистинска магија“. Оваа амбициозна иницијатива не само што ја покажа креативната моќ на 110 дигитални уметници ширум светот, исто така ја одбележа и стратешката пресвртница во Coca Cola која го истражува неискористениот потенцијал на вештачката интелигенција. Како што нуркаме подлабоко во ова трансформативно патување, ја демистифицираме магијата зад оваа кампања, откривајќи како ВИ не е само маркетинг додаток туку стратешко средство кое има моќ да ја преобликува моќта на бизнисот.
Виртуелната реалност (ВР) се проби во индустријата за забава, логистика и здравствена заштита со неверојатен успех и не покажува знаци на забавување.
All articles loaded
No more articles to load