HR
Природата е нешто што секогаш ни дава мир и смиреност Кога се соочуваме со стресни и напорни денови на работа, секогаш е добра идеја да побегнеме во природата Но што ако не можете да излезете надвор Не грижете се! Можете да создадете природна атмосфера и во вашата канцеларија која ќе ви донесе…
Кога станува збор за пронаоѓање нова работа, бројот на испратени апликации и формулари за CV не е најдобриот показател за вашиот напредок Вистинскиот тест, според новата студија на истражувачи од Харвард, е во бројот на разговори што ги…
Повеќе
Доколку сакате да најдете нова работа оваа година, не сте единствени. Според новото истражување на LinkedIn, повеќе од половина (58%) од вработените ширум светот планираат да бараат нова работа во текот на оваа година.
Градската управа на Токио донесе одлука за воведување четиридневна работна недела за сите службеници, со цел да им помогне на мајките вработени во подигањето на своите деца и да ја зголеми исклучително ниската стапка на наталитет.
Преку серија колумни што на порталот BIZLife ги пишуваат Дејан Патаки и Немања Живковиќ, двајца експерти со богато искуство во маркетингот, комуникацијата и оптимизацијата на настапот на LinkedIn, ќе имате можност подетално да се запознаете со стратегиите кои максимално ги искористуваат можностите што ги нуди LinkedIn. Оваа недела, Патаки пишува за тоа кој е сопственик на профилот на LinkedIn.
Понекогаш е невозможно да се концентрирате на работата. Без разлика дали станува збор за постојани известувања на телефонот или хаосот во вашиот личен живот, стресот, емоциите и надворешните влијанија можат значително да ви го отежнат извршувањето на секојдневните обврски.
Даниел Харбургер, извршен директор на компанија за производство на играчки за кучиња Woof од Денвер, секогаш им поставува едноставно и вообичаено прашање на кандидатите за време на интервју за работа: „Како изгледа вашиот секојдневен живот?“
Која е тајната на успехот на големите брендови? Не, не се работи само за врвните производи или извонредните услуги. Тоа е, несомнено, важно. Но постои нешто основно и многу посилно – емоционалната поврзаност што како потрошувачи ја чувствуваме кон нив.
All articles loaded
No more articles to load