Постои ли воопшто одговор на ова прашање? Секако, постои и контрапрашање: А колку можете да постигнете ако не вложите во маркетинг активности?
Адвертајзинг
Производителот на луксузни автомобили Jaguar претстави ново лого и бренд како дел од подготовките за повторното лансирање на брендот кој ќе произведува исклучиво електрични…
Компанијата традиционално, пред празниците, објавува нова реклама со Дедо Мраз, поларни мечки, црвениот камион, многу емоции и, секако, шише Coca-Cola Иако рекламата секоја година претрпува мали промени, оваа година компанијата направи драстичен чекор – целата реклама е создадена со помош на…
Повеќе
Технологијата, сама по себе, повеќе не е доволна за успех на маркетинг кампањите – клучот е во способноста да се искористат новите дигитални алатки за создавање дополнителна вредност и постигнување конкурентност.
Европската комисија отвори истрага против кинеската онлајн платформа за продажба Temu, осомничена за недоволна акција против продажбата на нелегални и потенцијално опасни производи.
Во последните неколку години, свеста на потрошувачите за одржливоста и екологијата значително порасна. Компаниите од модниот и козметичкиот сектор сè почесто ги рекламираат своите производи како „зелени“, „природни“ или „одржливи“ за да ги привлечат еколошки свесните купувачи.
Вториот ден од Spotlight конференцијата, каде индустриските лидери ги споделуваа своите најуспешни практики за градење силни бренд приказни, заврши со една од најинтересните сесии – како да се засили приказната за вашиот бренд со помош на вработените.
На панел-дискусијата Пазар Вреден 360 Милијарди Долари- Како да ја освоиме генерацијата Z “ одржана во рамките на Spotlight конференцијата во Амстердам, индустриските лидери ги споделија своите стратешки согледувања за тоа како компаниите можат да го привлечат вниманието на генерацијата Z – генерација што веќе има значајно влијание врз глобалниот пазар и го менува начинот на кој брендовите се поврзуваат со своите потрошувачи.
Во светот на маркетингот, каде податоците и технологијата се преплетуваат, вештачката интелигенција (ВИ) веќе не е само алатка – таа станува движечка сила. На вториот ден од Spotlight конференцијата во Амстердам, Макс Рашер, основач на TheLazyMarketer, ги сподели своите визионерски стратегии за користење на вештачката интелигенција во маркетинг кампањи, покажувајќи како технологијата може да ги редефинира креативните пристапи и да го подобри ангажманот со клиентите.
All articles loaded
No more articles to load