Адвертајзинг

Една сина гума. Илјадници велосипеди. Еден незаборавен бренд. Како една сина гума стана најмоќната реклама на улиците на Европа?
Дали минимализмот се враќа на голема врата Дали добриот old-school billboard, без copy и без call to action, може да биде најмоќното рекламно оружје во 2025 Pampers вели –…
Преплавени сме со реклами, корпоративен жаргон, генерички пораки и досадна комуникација и одеднаш се појавува некој како Dulolingo или Liquid Death и пореметува сѐ што сме знаеле и сметале дека…

Повеќе

Во последните години огласувањето на платформите како Meta им овозможува на малите бизниси да достигнат поширока публика без да мора да инвестираат во скапи маркетинг кампањи и големи рекламни агенции.
Кога започнува животот на едно лого? Дали во моментот кога ќе се роди компанијата, или можеби тогаш кога првпат ќе се нацрта идеја на салфетка за време на утринско кафе?
KFC Еквадор направи нешто што малкумина се осмелуваат: го направи ESG извештајот интересен.
Тој ја гледа како се враќа со уште една торба. Не поставува прашања. Само клима со глава. Таа? Го гледа посебниот ред во паричникот. И како секој модерен пар, завршуваат на терапија за парови.
Клучно е да разбереме како се однесува нашата публика и тоа не треба да биде избор, туку неопходност. Како тоа може да ја унапреди вашата SEO стратегија?
Се сеќавате ли на времето кога производите беа само – производи? Кога купувавте детергент затоа што пере облека, а не затоа што ви ветува дека вашето дете ќе стане астронаут? Кога автомобилите беа само превозно средство, а не клуч кон духовно просветлување преку „оф-роуд“ возење по Тибет?
All articles loaded
No more articles to load