Маркетинг
CSR/ESG
Социјални мрежи
Забраната за ТикТок стапи на сила во неделата на 19. јануари, за да само наредниот ден по неговата инаугурација, новоизбраниот американски претседател Доналд Трамп ја одложи
И покрај неизвесноста околу својата иднина, TikTok продолжува да воведува нови ажурирања за корисниците во САД, вклучувајќи нова алатка за закажување објави во TikTok Studio.
Дигитални перформанси
ПР
Адвертајзинг
Повеќе
Забраната за ТикТок стапи на сила во неделата на 19. јануари, за да само наредниот ден по неговата инаугурација, новоизбраниот американски претседател Доналд Трамп ја одложи истата во времетраење од 75 дена.
Една од најголемите предизвици за ПР професионалците е да го докажат повратот на инвестицијата (ROI) од својата работа.
Во ерата на дигитализацијата, вештачката интелигенција стана незаменлива алатка за брзо создавање текстови.
И покрај неизвесноста околу својата иднина, TikTok продолжува да воведува нови ажурирања за корисниците во САД, вклучувајќи нова алатка за закажување објави во TikTok Studio.
Интересот за пребарувања поврзани со напуштање на платформите на Meta вртоглаво порасна минатата недела.
Според новата анализа на eMarketer, се очекува Мета и Google да бидат најголемите финансиски добитници од евентуална забрана за TikTok во САД, пишува Axios.
Meta се откажува од користењето на независни проверувачи на факти на Facebook и Instagram, заменувајќи ги со забелешки од корисниците, слично на платформата X, каде што точноста на објавите се препушта на самите корисници.
Новата година пристигна. Компаниите и маркетинг експертите во моментов го насочуваат своето внимание кон трендовите кои ќе ги обликуваат стратегиите во 2025 година. Динамичниот пазар, брзите технолошки промени и потрошувачите носат бројни предизвици, но и можности за иновации.
All articles loaded
No more articles to load