Маркетинг

CSR/ESG

Социјални мрежи

Преплавени сме со реклами, корпоративен жаргон, генерички пораки и досадна комуникација и одеднаш се појавува некој како Dulolingo или Liquid Death и пореметува сѐ што сме
Запознавањето и состанувањето во 2025 година е вистинска авантура! Возбудата од можноста да се поврзеш со некого лесно може да се претвори во момент на „каде

Дигитални перформанси

ПР

Адвертајзинг

Повеќе

Една сина гума. Илјадници велосипеди. Еден незаборавен бренд. Како една сина гума стана најмоќната реклама на улиците на Европа?
Дали минимализмот се враќа на голема врата? Дали добриот old-school billboard, без copy и без call to action, може да биде најмоќното рекламно оружје во 2025? Pampers вели – да.
Преплавени сме со реклами, корпоративен жаргон, генерички пораки и досадна комуникација и одеднаш се појавува некој како Dulolingo или Liquid Death и пореметува сѐ што сме знаеле и сметале дека функционира.
Запознавањето и состанувањето во 2025 година е вистинска авантура! Возбудата од можноста да се поврзеш со некого лесно може да се претвори во момент на „каде да се сокријам?“ – особено кога на екранот ќе ти се појави некој кого баш и не сакаш да го видиш. На пример, твојот шеф. Или пријател од детството. Некои средби едноставно е подобро да се избегнат.
Замислете дека доцна навечер прелистувате на TikTok, а на страницата „For You“ ви се појавува видео: млада инфлуенсерка ветува „чудесни резултати“ од десетдневна диета со јајца. Заинтригирани, го гледате видеото до крај – и од тој момент алгоритамот почнува да ви сервира слична содржина.
Во последните години огласувањето на платформите како Meta им овозможува на малите бизниси да достигнат поширока публика без да мора да инвестираат во скапи маркетинг кампањи и големи рекламни агенции.
Новата апликација „Instagram Edits“, која дебитираше пред една недела, привлече значително внимание меѓу корисниците на Instagram. Ви ги пренесуваме првите впечатоци и анализа на нејзиниот одзив на пазарот.
Компанијата X (поранешен Твитер) започна со воведување поддршка за 4K видеа, испраќајќи јасна порака дека сака да стане сериозна видео платформа. Новата опција моментално е достапна за корисниците на Premium, а наскоро се очекува поширока имплементација.
All articles loaded
No more articles to load