Емплојер брендинг

Employer branding се однесува на стратешките мерки кои служат да ја позиционираат компанијата да биде што е можно попривлечна како работно место за потенцијалните апликанти, како и за оние кои се веќе вработени
До пред само десет-петнаесет години, интерните комуникации имаа пасивна улога – истите служеа да се информираат вработените за важни случувања во компанијата Во стручните медиуми не се зборуваше за интерните комуникации, а во науката само повремено можеше да се најде некој добар текст…
Пред повеќе од десетина години, кога терминот емплојер брендинг сè уште беше во зародиш, а конците силно ги држеа традиционалните работни опкружувања својствени за минатиот век, се појави Google со генијална идеја и се истакна и позиционира како најпосакуваниот работодавач уште во…

Повеќе

Што може да биде подобар начин за зајакнување на вашата employer branding стратегија од добро организиран тим билдинг?
Културата на компанијата се појави како особено важен дел од емплојер брендингот. Таа влијае на тоа како вработените комуницираат, соработуваат и се усогласуваат со мисијата и визијата на компанијата.
Во последно време, емплојер брендинг се истакнува како клучна тема на секој бизнис и со неа се покренаа многу прашања, а ние отворивме уште едно – Како да се поврзат емплојер брендинг и TikTok?
Постојат извештаи и студии на случаи кои покажуваат дека етикетата „посакуван работодавец“ не се стекнува случајно. Што е неопходно? Добра employer branding стратегија.
All articles loaded
No more articles to load