Најголемите репутациски закани за брендовите денес: Илон Маск и вештачката интелигенција

Според најновото меѓународно истражување во областа на односи со јавност, поврзувањето со личности како Илон Маск и неетичката употреба на вештачката интелигенција се идентификувани како клучни фактори што можат сериозно да го нарушат угледот на брендовите во дигиталното опкружување.

brendovi-3408-fi

Извор: DALL-E3

Брендовите под лупа: Каде завршува иновацијата, а каде започнува ризикот?

Во време кога репутацијата е еден од највредните корпоративни ресурси, резултатите од глобалното истражување спроведено меѓу повеќе од 100 PR експерти од 17 земји испраќаат јасно предупредување: прекумерната поврзаност со контроверзни јавни личности, како и неконтролираното користење на вештачка интелигенција, можат да имаат сериозни последици врз имиџот на компаниите.

Илон Маск, извршен директор на компании како Tesla, SpaceX и X (поранешен Twitter), сè почесто се споменува како потенцијална закана за репутацијата на брендовите. Речиси 30% од анкетираните PR експерти изјавиле дека соработката или јавното поврзување со Маск може да предизвика негативни реакции во јавноста и медиумите – дури и кога брендот директно не е вмешан во контроверзија.

Злоупотребата на ВИ – тивок уништувач на довербата

Експертите предупредуваат дека уште поголема закана за репутацијата претставува неконтролираната употреба на вештачката интелигенција. Зголемената достапност на алатки кои создаваат deepfake содржини, шират дезинформации и манипулираат со емоциите на публиката, води кон губење на довербата кај потрошувачите и деловните партнери. Репутациските штети предизвикани од неетичко користење на ВИ, според стручњаците, често се непоправливи, пренесува Dev.ua.

„Вештачката интелигенција може да биде моќен сојузник во брендирањето, но без јасна етичка политика, лесно може да се претвори во оружје против самиот бренд“, се наведува во заклучокот на истражувањето.

Потребни се итни регулативи и етички рамки

Се поголем број експерти апелираат до компаниите да развијат јасни насоки за употреба на ВИ алатки и внимателно да избираат со кого се поврзуваат јавно. Во ера на брзи информации и вирални кампањи, една лоша проценка може да уништи години инвестирање во изградба на бренд.

Брендовите кои сакаат да го зачуваат својот интегритет и стабилен однос со јавноста ќе мора внимателно да балансираат меѓу иновациите и одговорноста – затоа што во дигиталниот свет, сè е под лупа.

Извор – web-mind.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.