Извршниот директор на Klarna објаснува зошто е важно да им се даде шанса на помладите вработени

Во последно време компаниите стануваат се построги и построги кога доаѓа на ред прашањето за унапредување. Но, филозофијата на извршниот директор на Klarna, Себастијан Сиемјатковски, е сосема спротивна.

izvrshniot direktor na klarna

Извор: Klarna

Имено, Сиемјатковски во епизода од подкастот „The Logan Bartlett Show“ изјави дека откако коосновачот Никлас Адалберт ја напуштил компанијата во 2015 година, тој сакал да создаде нов менаџерски тим преку внатрешни унапредувања.

Финтекот индустријата „купи сега, плати подоцна“ во тој момент на пазарот постоеше десет години, што му овозможи на Сиемјатковски да ги унапреди луѓето во повисоки менаџерски позиции и покрај предупредувањата.

„Сите ме советуваа, дека овие луѓе се премногу млади за тоа“, вели тој. „Знаете, типични совети за стартапи, но се покажа спротивното. Донесов вистинска одлука — луѓето кои ги унапредив беа докажани поединци.“ И голем дел од истите сè уште се со Klarna.

Сегашниот главен технолошки директор Јарон Шаер беше  унапреден од сениор менаџер за инженерство до директор на инженерството, иако беше во компанијата само околу две години во тој момент. Давид Фок, кој се приклучи во 2010 година, стана главен менаџер за продукт и дизајн по пет години.

“Постои причина зошто, ако одите во традиционални индустрии како индустриските компании, тие скоро никогаш не вработуваат сениор извршни директори однадвор,” вели Сиемјатковски.

Тој го истакна Volvo Trucks како пример. Сиемјатковски вели дека тие не вработуваат “некој сениор извршен директор од надвор” кој нема разбирање и познавање за нивните производи како што го има искусниот вработен.

„Треба да работиш таму 20 години“, рече тој. „Има причина зошто е тоа така.“

Иако вработените можеби го поддржуваат овој пристап на ценење на внатрешниот талент, работодавците во последниве години ја напуштаат оваа пракса.

Со намалените вработувања на високо платени кадри во последната деценија, компаниите имаа можност да бидат поштедливи со унапредувањата, што може да биде особено демотивирачко  за помладата генерација.

Сепак, Сиемјатковски, кој стана извршен директор на само 23 години, смета дека е “клучно” да се дозволи на помладите вработени да напредуваат во компанијата.

Сиемјатковски вели дека е “спремен да застане на страната на помладите, дури и на почетници, но и да им овозможи исто така развој и учење како што го имав и јас.”

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.