Многу мејлови се стресни за генерацијата Z: Тие сметаат дека не постои граница помеѓу работата и приватниот живот

Според неодамнешна анкета спроведена со 2.000 американски канцелариски работници од Babel, платформа за учење јазик, повеќето вработени изјавиле дека бројните мејлови што ги добиваат секој ден се стресни за нив. Но, кај вработените кои припаѓале на генерацијата Z, на возраст од 18 до 24 години, постоела најголема веројатност дека тие ќе дозволат тие пораки да се натрупаат.

gen Z-mails-1307-fi

Извор: Freepik

Повеќе од една третина, 36 отсто, од вработените од генерацијата Z изјавиле дека имаат повеќе од 1.000 непрочитани мејлови во нивното сандаче, во споредба со 18 отсто од канцелариските работници.

Исто така, поголема е веројатноста други возрасни групи да кажат дека испратиле мејл за којшто жалат, при што 1 од 5 професионалци од генерацијата Z велат дека „многу често“ жалат за мејловите што ги испраќаат.

„Од нашите наоди се чини дека генерацијата Z најмногу се бори со стресот од добиените мејлови и заостанатите непрочитани мејлови поради комбинација на фактори“, рече Естебан Тоума, експерт за лингвистика и култура во Babel.

„Преференциите за комуникација на генерацијата Z се под големо влијание на распространетоста на платформите за инстант пораки и социјалните медиуми“, рече тој.

Платформите како Snapchat и Instagram, на пример, даваат приоритет на инстант комуникацијата, неформалноста и визуелните знаци.

„Структурираната и формалната природа на комуникацијата преку мејл може да изгледа непозната и посложена за многумина“, истакна Тоума.

gen Z-mails-1307-ps1

Извор: Freepik

Разликите во стиловите на комуникација може да поттикнат исцрпеност

Неусогласените очекувања и искуства со стиловите на комуникација, дали преку мејл, пораки или лице в лице, може да имаат големо влијание врз ангажирањето на вработените. Во некои случаи, може да се појави исцрпеност.

25-годишната Кели Антонио вели дека комуникациските предизвици придонеле за исцрпеност на нејзината прва работа во компанијата. Таа почнала да работи со скратено работно време во малопродажна компанија во нејзината последна година на факултет и брзо ги презела состаноците со клиентите и ги остварувала продажните цели.

Нејзината позиција изгледала добро на хартија, но таа се чувствувала како да нема метод за да се справи со стресот, особено кога се приближувала до дипломирањето во 2020 година.

„Не чувствував дека во таа организација има поедноставен начин на комуникација. Мејловите изгледаа застарени и премногу незгодни за да обезбедат повратни информации и поддршка во реално време, а недостасуваа и други форми на комуникација“, објасни таа.

Непосредноста не е решение

„Алатките како што се побрзите и полежерните канали за комуникација би можеле да ја олеснат работата“, додаде таа.

Таа ја одбила понудата по дипломирањето да се приклучи на компанијата со полно работно време и покрај платата од 100.000 долари „бидејќи во работната средина недостасувала атмосфера на поддршка неопходна за одржлива благосостојба“. Антонио потоа станала соосновач на FeelSwell Experiences, која се консултира со компании за тоа како да ги привлечат и ангажираат работниците од генерацијата Z.

Тоума предупредува дека работната култура која претерано ја нагласува непосредноста, исто така, не е одлично решение. Очекувањето брзо да се одговори на мејл и други пораки „може да ги замагли границите помеѓу работата и личниот живот“.

„Оваа постојана поврзаност може да придонесе за зголемено ниво на стрес и чувство дека сте постојано врзани за работните обврски“, пренесува CNBC Make It.

gen Z-mails-1307-ps2

Извор: Freepik

Младите потешко поставуваат граници

Од клучно значење е лидерите на работното место да поставуваат, да соопштуваат и да ги моделираат очекувањата околу времето на одговор на пораките и мејловите, особено за новите помлади вработени.

„За разлика од постарите генерации кои можеби развиле стратегии за одвојување на работната и личната комуникација, генерацијата Z се чини дека има проблем да воспостави граници“, рече Тоума.

Што се однесува до поставувањето подобри граници околу деловните мејлови, Тоума препорачува да одговарате на итни пораки во рок од еден час или два. За прашања кои не се временски чувствителни, одговарањето во рок од 24 часа се смета за „учтиво и професионално“.

За да го „скротите“ вашето сандаче, Тоума препорачува прво да поставите филтри за автоматско сортирање на мејловите по итност и тема, за да знаете што бара итен одговор, а што можете да оставите за подоцна.

Второ, поставете конкретно време за проверка и одговарање на мејлови за да спречите постојани прекини во текот на денот.

Конечно, откажете ги претплатите од сите ирелевантни листи со мејлови и newsletter-и.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.