Кампањата која ќе започне на пазарите во Латинска Америка, треба да ги мотивира потрошувачите да ги рециклираат своите искористени лименки, поддржувајќи ја компаниската стратегија за „Свет без отпад“ (“World Without Waste”). Идејата е да се промовира одржливоста како колективна одговорност и да се поттикне рециклирањето на масовно ниво.
„Во Coca-Cola имаме за цел да создадеме свет без отпад. Ние работиме на иновации на производите кон постигнување на нашата глобална цел да направиме 100% од нашите пакувања да може да се рециклираат до 2025 година. Исто така, имаме за цел да собереме и рециклираме шише или лименка за секое едно кое ќе го продадеме до 2030 година, а имаме уникатна можност да го искористиме нашиот маркетинг да испратиме моќна порака и да ги привлечеме потрошувачите кон нашата мисија. „Рециклирај ме“ нè повикува сите да рециклираме секаде каде што е можно“ – истакнува Ислам Ел Десуки, глобален потпретседател за креативна стратегија и содржини во Coca-Cola.
Извор: Ogilvy
Кампањата е развиена од WPP Open X, под водство на Ogilvy New York и со поддршка на Ogilvy PR.