Најновиот тренд на работното место, фалење за тоа колку сте зафатени, предизвикува дебата на социјалните мрежи, при што корисниците дебатираат дали овој тренд треба да се смета за соодветно однесување во канцеларијата или не.
За разлика од другите вирални работни трендови како што се „тивко напуштање“ и „минимум во понеделник“, во кои вработените наоѓаат начини да се релаксираат на работа, „фалењето за зафатеност“ се фокусира на вербално претерување во приказните за тоа колку се зафатени.
Зошто луѓето го прават ова?
Овој тип на луѓе очигледно се фали со своите достигнувања во кариерата и упорно споделува приказни со колегите или менаџерите за тоа колку се зафатени. Постојано се фалат со своите успеси, без разлика дали се големи или мали, за да изгледаат попрофесионално.
„Се чини дека луѓето го прават тоа за да бидат ценети и признаени на работа. „Голем дел од работната сила не се чувствува ценето за работата што моментално ја работи“, вели Челзи Стоукс, кариерен обучувач со седиште во Њујорк.
Таа рече дека не е јасно од каде и кога започнал овој тренд. Четириесет и девет отсто од возрасните кои работат велат дека воопшто не се задоволни од својата работа, а 38 отсто сметаат дека нивниот придонес на работа не се цени многу.
„Прогресивно, особено во последните неколку години со пандемијата и економијата, мислам дека луѓето едноставно се чувствуваат девалвирани на работа“, рече Стоукс. Сепак, „фалењето за зафатеност“ може да има повеќе негативни отколку позитивни реакции на работното место и може негативно да влијае на односите на една личност со колегите, вели Стоукс.
Извор: Freepik
На колегите не им се допаѓа овој тренд
Некои корисници на социјалните мрежи се чини дека се согласуваат.
“Тоа не ги импресионира луѓето, туку ги тера да мислат дека сте неспособни и недопадливи, и нема да ви помогне. Има соработници кои постојано ти кажуваат колку се зафатени, а во реалноста не се толку зафатени како што изгледаат“, напиша еден корисник на X.
Во многу случаи, луѓето го гледаат ова како „фалење заради стрес“.
Стоукс вели дека некои луѓе можеби не се свесни за овој тренд.
Таа верува дека наместо да се „фалите“ со завршени и незавршени проекти, можеби е позначајно да им покажете на вашите менаџери и колегите од тимот дека напредувате, ги исполнувате дневните цели и ги завршувате задачите до крај.