До декември 2020 година, ESG имотот достигна една третина од 51.000 милијарди долари американски средства под професионално управување, а се предвидува дека може да надмине 50.000 милијарди долари до 2025 година, пишува Harvard Business Review.
Меѓутоа, истражувањето на тимот на Harvard Business Review покажува дека ESG оценките страдаат од “замката на мерењето” која настанува кога метриката систематски е пристрасна кон одредени индустрии или видови компании
Три замки на мерењето:
- Проценителот се фокусира исклучиво на она што лесно може да се измери, игнорирајќи ги попроменливите аспекти. На пример, емисиите на гасови со ефект на стаклена градина (GHG). Агенциите обично мерат само емисии од опсег 1, кои се директно под контрола на компанијата, не земајќи ги предвид емисиите во вредносниот ланец.
- Проценителот премногу ja поедноставува карактеристиката што ја мери. ESG оценките не обезбедуваат доволно информации за зелените иновации што компаниите ги спроведуваат. На пример, компании што се занимаваат со производство на нафта, гас и енергија често произведуваат повеќе и поквалитетни зелени патенти, но се исклучени од ESG фондовите поради пониски оценки.
- Проценителот се обидува да ги сведе повеќедимензионалните ESG податоци на еден број. Интегрирањето на овие метрики во една оценка губи премногу информации важни за инвеститорите.
Решението што го предлагаме има цел да го подобри транспарентноста, ефикасноста и ефективноста во инвестициите. Ова би создало ситуација од добивка за сите – фирмите, инвеститорите, креаторите на политики и пошироката заедница.
- Да се разликуваат E, S и G. На тој начин, директорите и компаниите можат да се фокусираат на аспектите што најмногу одговараат на нивните операции, додека инвеститорите можат да ги усогласат своите инвестициски цели со своите преференции во областите на животната средина, социјалните аспекти или управувањето.
- Да се овластат компаниите заеднички да ги објавуваат своите ESG цели. Компаниите би можеле да изберат и јавно да ги објават димензиите на кои ќе се фокусираат кога станува збор за ESG целите. Ова би им овозможило на компаниите да се фокусираат на аспектите што се најважни за нивните бизнис активности, осигурувајќи дека ресурсите се насочени таму каде што можат да имаат најголем ефект.
Овој пристап би овозможил транспарентна комуникација на приоритетите на компанијата во врска со ESG, овозможувајќи им на инвеститорите, заинтересираните страни и јавноста да ги разберат приоритетите на компанијата, додека креаторите на политики би можеле поефикасно да го следат исполнувањето на овие цели