Секое лимитирано издание, осмислено од VCCP и дизајнирано во студиото Bulletproof, сугерира како чоколадото може да се подели во секојдневни ситуации во „праведни“ пропорции што ја одразуваат великодушноста на секој член на семејството или пријателите. Во овие пораки, секое чоколадо претставува уникатен начин да им се заблагодариме на незабележливите херои во нашите животи.
Новата серија доаѓа во пакувања што се „поделени“ на делови, според задачите што луѓето ги извршуваат за своите најблиски. Дизајнот на омотите сугерира дека оние што биле „повеќе великодушни“ добиваат поголем дел од слаткото задоволство.
Извор: Bizlife.rs
На пример, на еден од омотите се порачува дека половина од чоколадото ѝ припаѓа на личноста „која возеше“, додека следниот најголем дел му припаѓа на оној „кој навигираше“, а само неколку коцки остануваат за оној „кој спиеше“ во автомобилот.
Други примери вклучуваат чоколадо чијшто најголем дел му припаѓа на оној „кој ги памети сите родендени“, додека помалиот дел е наменет за оној „кој само ги потпишува честитките“.
Постојат и варијанти посветени на задачи како што се ажурирање на заедничкиот календар, готвење/чистење/јадење, присвојување на ќебето, како и организирање на одмори и патни аранжмани.
Шарлот Раус го забележала овој дизајн и го споделила на социјалните мрежи со следниот коментар: „Фразите на пакувањето совршено ги доловуваат оние мали заеднички моменти низ кои сите сме поминале. Не станува збор само за чоколадото, туку за споделувањето смеа и динамиката што ги зближува луѓето.“
Со 40 вкусни коцки во секое чоколадо, овие редизајнирани пакувања го претвораат едноставниот чин на споделување во весел момент на благодарност. Без разлика дали станува збор за семејството, пријателите или колегите, најновото креативно издание на Cadbury е сладок потсетник дека великодушноста не е само во делењето на чоколадото — таа е во прославата на луѓето кои го прават животот поубав.
Оваа интересна амбалажа брзо се шири на социјалните мрежи, а рекламите се поставени на внимателно одбрани локации што одговараат на сценаријата прикажани на чоколадите: постери на аеродроми му посакуваат добредојде на пријателот кој го резервирал патувањето, додека реклами во супермаркети го слават шефот на вашиот кулинарски тим.
Лансирањето на кампањата се поклопи со истражување што Cadbury го спроведе меѓу 2.000 возрасни лица, кое покажува колку Британците се великодушни во својот секојдневен живот. Во просек, луѓето секој ден прават по единаесет корисни дела за другите, при што едноставните гестови на благодарност создаваат бран на позитивност.
Извор: Bizlife.rs