5 маркетинг алатки со вештачка интелигенција што секој стартап треба да ги познава

Во свет во кој конкуренцијата е жестока и темпото на промени е немилосрдно, стартапите се под притисок. Како стартап, вие треба да бидете агилни, креативни и иновативни за да имате влијание на пазарот. Маркетинг алатките со вештачка интелигенција (AI) нудат решение за овој предизвик, внесувајќи ново ниво на софистицираност и моќ во вашите маркетиншки напори.

5 marketing alatki so ai

Извор: Freepik / highendgraphics

Алатките со вештачка интелигенција можат да ви помогнат да ги анализирате податоците за клиентите, да ги предвидите идните трендови, да ги автоматизирате процесите и да создадете персонализирани искуства за вашите клиенти. Со вистинските маркетинг алатки со ВИ, стартапите можат да ги изедначат условите и да се натпреваруваат со поголемите и поафирмирани компании.

Ова се пет маркетинг алатки со ВИ што секој стартап треба да ги познава за да поттикне раст, да ја подобри ефикасноста и да постигне подобри резултати:

Чет-ботови

Чет-ботовите се алатки со ВИ кои им овозможуваат на претпријатијата да ги автоматизираат своите кориснички услуги и процеси на ангажирање. Со интегрирање на чет-ботови во своите веб-локации или платформи за пораки, стартапите можат да обезбедат поддршка 24/7 за своите клиенти и да одговорат на нивните прашања во реално време.

Чет-ботовите, исто така, може да собираат податоци за клиентите и да даваат персонализирани препораки врз основа на минатите интеракции на клиентот. На пример, во просторот за е-трговија, стартапот може да користи чет-ботови за да предложи производи врз основа на историјата на прелистување и купување на клиентот.

Некои популарни чет-бот алатки за стартапи се: Drift, Intercom и Tars.

chet botovi

Извор: Freepik / feepikcontributorthailand

Предвидлива аналитика

Предвидливата аналитика е тип на ВИ технологија која користи алгоритми на машинско учење за анализирање историски податоци и предвидување трендови. Со анализа на однесувањето на купувачите и моделите на купување, стартапите можат да користат предвидлива аналитика за да ги идентификуваат потенцијалните купувачи, да ги предвидат нивните потреби и да ги персонализираат нивните маркетиншки пораки.

На пример, еден стартап во фитнес индустријата може да користи предвидлива аналитика за да ги идентификува клиентите кои најверојатно ќе ги откажат своите членства во теретана и да креираат насочени маркетинг кампањи за да ги задржат.

Некои популарни алатки за предвидлива аналитика за стартапи вклучуваат: Google Analytics, Mixpanel и Segment.

Персонализација

Машините за персонализација се алатки со ВИ кои им овозможуваат на претпријатијата да создаваат високо персонализирани искуства за своите клиенти. Со анализа на податоците за клиентите, како што се историјата на прелистување, историјата на купување и активноста на социјалните медиуми, машините за персонализација можат да доставуваат целни содржини и препораки за производи до секој клиент.

На пример, еден стартап во модната индустрија би можел да користи машини за персонализација за да препорача облека врз основа на минатите купувања на клиентите и преференциите за стил, пишува Entrepreneur.

Некои популарни алатки вклучуваат: RichRelevance, Monetate и Qubit.

Препознавање на слики и видео-записи

Алатките за препознавање слики и видео записи користат ВИ алгоритми за да ја анализираат визуелната содржина и да извлечат релевантни информации. Стартапите можат да користат алатки за препознавање слики и видео записи за да ги следат социјалните медиуми од аспект на спомнување на брендот, да го следат успехот на нивните маркетинг кампањи и да идентификуваат популарни трендови во нивната индустрија.

На пример, еден стартап во прехранбената индустрија може да ја користи алатката за препознавање слики за да ги идентификува популарните прехранбени трендови на Инстаграм и да креира содржина во врска со тие трендови.

Некои популарни алатки за препознавање слики и видео записи за почетници вклучуваат: Google Cloud Vision, Amazon Rekognition и Clarifai.

Гласовни асистенти

Гласовните асистенти како што се Alexa на Amazon и Siri на Apple станаа популарен начин за интеракција на потрошувачите со технологијата. Стартапите можат да користат гласовни асистенти за да креираат гласовно активирани маркетинг кампањи и да обезбедат поддршка на клиентите преку гласовни команди.  

На пример, еден стартап во туристичката индустрија може да користи гласовни асистенти за да им обезбеди на клиентите информации за статусот на летот и препораки за патување.

Некои популарни алатки за гласовен асистент се: Amazon Alexa Skills Kit, Google Actions и Microsoft Bot Framework.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.