Инстаграм воведува опција за ресетирање на алгоритмот

Социјалната мрежа Инстаграм наскоро ќе воведе нова функција што ќе им овозможи на корисниците да го ресетираат алгоритмот за препораки, отворајќи ново поглавје во управувањето со персонализираната содржина.

opcija-za-resetiranje-2506-fi

Illustration: Lenka T.

Оваа функционалност има за цел да го редефинира начинот на кој корисниците ја доживуваат платформата, овозможувајќи им поголема контрола врз содржината што им се прикажува.

Што донесува новата функција?

Инстаграм е познат по својот алгоритам што ги анализира активностите на корисниците – од лајкови и споделувања до пребарувања – за да понуди што е можно порелевантна содржина. Иако овој пристап значително го подобрува корисничкото искуство, често е предмет на критики поради заситување со содржини што не ги одразуваат тековните интереси на корисниците. Новата функција овозможува ресетирање на алгоритмот, со што корисниците можат да започнат одново и да го „освежат“ својот фид.

Според портпаролот на компанијата Мета, ова ажурирање доаѓа како одговор на повратните информации од корисниците кои бараат поголема транспарентност и флексибилност во начинот на кој се филтрира и прикажува содржината.

Како функционира ресетирањето на алгоритмот?

Корисниците ќе можат да ги ресетираат своите преференции преку поставките во апликацијата Инстаграм. По ресетирањето, алгоритмот се враќа во „неутрална“ состојба, при што приоритет добиваат најновите и најпопуларни објави, наместо содржини приспособени на претходното однесување. Оваа опција ќе биде особено корисна за оние што сакаат да истражуваат нови теми или да го исчистат фидот од содржини што повеќе не ги сметаат за релевантни.

opcija-za-resetiranje-2506-ps1

Извор: Freepik

Влијание врз персонализацијата и приватноста

Иако ресетирањето на алгоритмот претставува чекор кон демократизација на содржините, се поставува прашањето како овој потег ќе влијае врз персонализацијата, која е еден од клучните адути на Инстаграм. Имено, ресетирањето може привремено да ја намали прецизноста на алгоритмот, но нуди можност за освежување на интересите на корисниците, што на долг рок може да го подобри квалитетот на содржината.

Дополнително, оваа опција отвора значајна дискусија за приватноста и контролата врз податоците. Со овозможувањето на ресетирање на алгоритмот, Инстаграм испраќа порака дека е подготвен да им даде на своите корисници поголема моќ во одлучувањето за нивната дигитална околина.

Перспектива за маркетинг-експертите

Оваа промена би можела значително да влијае врз брендовите и инфлуенсерите што го користат Инстаграм како канал за комуникација со својата публика. Ресетирањето на алгоритмот потенцијално ќе влијае врз органските прегледи и досегот на содржината, што може да бара прилагодување на рекламните стратегии. Маркетинг-експертите ќе мора да инвестираат во покреативна и поавтентична содржина за да останат релевантни во фидовите на корисниците.

Новата функција за ресетирање на алгоритмот на Инстаграм нуди освежувачки пристап кон персонализацијата и контролата на корисниците. Иако предизвикува бројни прашања за влијанието врз однесувањето на корисниците и перформансите на брендовите, овој чекор претставува значителен напредок кон потранспарентно и кориснички ориентирано дигитално искуство. Како што ќе се шири имплементацијата на оваа функција, останува да видиме како ќе ја промени динамиката на односите меѓу платформата, корисниците и креаторите на содржини.

Извор: Web-mind.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.