„Транспарентноста не е само морален императив, туку е и клучна компонента за корпоративниот успех“, изјавува аналитичар од PwC, нагласувајќи како неетичкото однесување може да доведе до сериозни репутациски и финансиски последици (PwC). Оваа реалност станува уште поизразена со растечкиот тренд на еко-манипулацијата (greenwashing), при која компаниите можат да бидат обвинети дека ја доведуваат јавноста во заблуда со лажни тврдења за нивните еколошки иницијативи.
Порастот на етичките стандарди не е само одговор на барањата на пазарот, туку и неопходност поради зголемената регулатива во областа на известувањето за ESG. Правните рамки ширум светот сè повеќе го регулираат начинот на кој компаниите известуваат за нивните активности, што бара од корпорациите да бидат што е можно потранспарентни во своите извештаи за ESG. Компаниите кои ќе успеат да интегрираат високи етички стандарди во сите аспекти на нивниот бизнис, не само што ќе избегнат правни санкции, туку и ќе изградат солидна доверба со нивните засегнати страни.
Примерите, како неодамнешните скандали со еко-манипулација во автомобилската индустрија, покажуваат дека недостатокот на интегритет, не само што може да ја наруши корпоративната репутација, туку и значително да влијае на пазарната вредност. Во овој контекст, јасно е зошто интегритетот стана не само морална, туку и стратешка вредност на современите компании.
Во светло на овие предизвици, корпорациите кои вредно работат на подобрување на нивните етички стандарди и кои ги пренесуваат своите постапки транспарентно, не само што ја добиваат довербата на потрошувачите, туку и го обезбедуваат своето место на сè поконкурентниот пазар.