Pepco ги исполнува овие потреби со преминување на ново ниво на комуникација и лансирање на својата прва божиќна имиџ кампања. Видео спотот со слоганот „Баш онака како што сакам“ ја претставува приказната за две сестри чие ривалство се претвора во емотивно и радосно божиќно помирување. Покрај тоа, тука е и „Божиќната приказна за сестрите“ од авторката Магдалена Виткевич, подготвена во форма на аудио-книга која ја чита Ана Дерешовска.
Божиќно ривалство што обединува
Првата божиќна имиџ кампања на Pepco ја раскажува приказната за две возрасни сестри, кои со ентузијазам и креативност се подготвуваат за Божиќ во своите семејни домови, секоја на свој уникатен начин. Нивното невино ривалство завршува со размена на подароци што будат емоции и нѐ потсетуваат на вистинската смисла на блискоста. Кампањата истакнува дека во овој посебен период најважно е да бидеме во мир со самите себе и со нашите најблиски.
„Нашата цел беше да создадеме приказна што ќе ја истакне убавината на секојдневните семејни односи од една страна и ќе им овозможи на сите да се поврзат со протагонистите и да го негуваат сопствениот став кон украсувањето на домот и поминувањето време со најблиските од друга. Божиќ е време во годината кога славењето е она што е навистина важно,“ изјави Агњешка Олејничак, директорка на маркетинг во компанијата Pepco.
Универзални вредности и автентичност во духот на „Баш онака како што сакам“
Концептот на рекламата се базира на истражување спроведено меѓу потрошувачите од агенциите Y&Lovers и Minds & Roses на неколку европски пазари каде што Pepco работи. Според истражувањето, купувачите сакаат брендови, кои не само што ги разбираат нивните секојдневни потреби, туку и ги инспирираат да создаваат убави спомени. Дури 87% од испитаниците ја истакнале важноста на односите и семејните моменти како клучни аспекти на Божиќ. Тие сметаат дека силните емоции се градат преку ситни детали како подароци од срце, моменти на радост и спонтаност.
Pepco: Mали задоволства, голема разновидност
Кампањата ја истакнува улогата на Pepco како бренд, кој помага во создавањето уникатни моменти преку понудата на разновиден асортиман на производи – од украси и облека до ситни детали кои носат насмевки. Слоганот „Баш онака како што сакам“ ја одразува мисијата на брендот да нуди производи кои му овозможуваат на целото семејство да го изрази својот стил и да го направи домот поубав.
„Нашата кампања покажува дека суштината на Pepco не е само во купувањето, туку и во создавањето незаборавни моменти. Сакаме секој што ќе ги посети нашите продавници да најде нешто што ќе го направи нивниот Божиќ посебен,“ додаде Агњешка Олејничак.
Извор: Bizlife.rs