Заедно со нејзиниот сопруг и деловен партнер Том Акерли, како и уште тројца пријатели, Роби го лансираше Papa Salt и вели дека е полесно да се продаде џин отколку да се продаде филм.
Ѕвездата и продуцент на Барби, вредна 1,4 милијарди долари, изјави за лондонскиот Тајмс дека процесот на создавање и маркетинг на нејзиниот џин и е „освежувачки“, објаснувајќи:
„Филмовите се бизнис каде што продавате нешто што не е опипливо, тоа е идеја. Немате поим колку ќе чини, кој ќе го види, дали ќе го види или како ќе го примат. Ова е многу поедноставно, полесно е да се предвидат работите. Можете да ги ставите овие податоци во табела на начин на кој не можете да поставите идеја на филм“, вели таа.
Извор: Freepik / migueltamayofotografia
Филмови за Оскар
И покрај ова, продуцентската куќа на Роби, LuckiChap, ужива огромен успех откако таа ја основа во 2014 година. Со филмска листа која вклучува хитови како Јас, Тоња (2017), Promising Young Woman (2020), Saltburn (2023) и секако минатогодишната феноменална Барби, таа досега има добиено 25 номинации за Оскар (Алисон Џени го доби Оскар за играјќи ја Мајката Тоња Хардинг), 18 номинации за БАФТА и милијарди на кино благајните.
Роби изјави за весникот дека се двоуми дали да тргне по многу други големи имиња во индустријата за пијалоци во подем – Бред Пит, Џорџ Клуни, Кајли Миног и други – но чувствува дека ова е нешто за што таа и нејзиниот сопруг навистина се заинтересирани, наместо само можност за заработка.
„Нашите страсти се филмовите и пиењето, а сега ги правиме и двете“, рече таа.