Протекоа над 2500 страници со интерни документи од Google’s Content API Warehouse кои откриваат како функционира нивниот пребарувач и како го рангира содржините. Документите содржат детали за видот на податоците што Google ги собира и користи, веб-страници што Google ги рангира високо за чувствителни теми и како се справува со помалите веб-страници. Методите опишани во документите се разликуваат од јавните изјави дадени од извршните директори на Google за овие теми.
На пример, додека официјалните лица на Google повеќепати порано изјавиле дека податоците од Google Chrome не се користат во рангирањето на пребарувањето, Chrome е конкретно спомнат во многу делови како параметар во истечените документи. Друг фактор што не беше сметан за важен е author byline. Иако Google претходно изјави дека author bylines треба да бидат направени само за читателите, а не за рангирање, се чини дека Google сепак го следи овој атрибут, иако не е сосема јасно дали е метрика за рангирање.
API-то откри дека многу работи што SEO-експертите мислеа дека се факти за рангирање, всушност не се.
На пример, нема ништо во документацијата што специфицира број на зборови или знаци (освен за еден за префикс на исечок). Значи, насловите на страници/постови, мета описите и URL-адресите можат да бидат колку сакате долги.
Сепак од аспект на CTR, ако корисникот не може да го прочита целиот наслов на страницата, веројатно нема да кликне на неа.
Документација сугерира дека вклучувањето на клучниот збор во вашиот наслов е оценето од Google, но сè друго за насловите и мета описите навистина се сведува на тоа што е најдобро за корисникот.
Има многу проблематични работи во објавените фактори за рангирање но еве ги најинтересните:
- Постојат атрибути што специфично обележуваат мали лични сајтови/блогови. Не е јасно за што се користат.
- Google сепак ИМА “siteAuthority” оценка.
- Претерано оптимизиран anchor текст – особено кога се користи постојано за линкови до вашата страница од трети страни – се чини дека предизвикува пониско рангирање поради спам.
- Лошата навигација и точните поддомени можат да ги намалат вашите рангирања.
- Google чува најмалку последните 20 верзии на вашите веб-страници. За да имате „чисто платно“, веројатно треба да ја ажурирате повеќе од 20 пати. Не е јасно колку значителна треба да биде промената за да се смета како нова верзија.
- Големината на фонтот за линкови и тежината за текстот се атрибути што Google ги следи. Имањето поголеми линкови се чини дека е попозитивно, а Google чита bold текст поинаку од нормалниот текст.
- Google има оценка за преполнување со клучни зборови.
- Ако сајт има видеа на повеќе од 50% од страниците, се класифицира како видео сајт.
SEO експертите веќе детално ги анализираат документите и ги разоткриваат несовпаѓањата со претходни изјави од Googlers.
@thewizardmarketing Google is not going to be happy about this #google #seo #seooptimization
♬ original sound – Jake | The Marketing Wizard
The Verge побарале коментар од Google во врска со протекувањето меѓу другото поставувајќи и директно прашање за легитимноста и автентичноста на документите, но не добиле одговор.