Компаниите кои ги интегрираат овие принципи во своето работење не само што одговараат на барањата на пазарот, туку вистински формираат препознатливи и долгорочно-релевантни брендови.
Еколошка одговорност како диференцијатор
Потрошувачите денес внимателно избираат со кого ќе се идентификуваат. Компаниите кои отворено покажуваат одговорност кон животната средина, преку мерки како што се намалување на емисиите на јаглерод диоксид, премин на обновливи извори на енергија или намалување на амбалажниот отпад, не само што го намалуваат својот еколошки отисок, туку и градат бренд кој има смисол. Во време кога изборите не се носат исклучиво на основа на цена или дизајн, одржливоста станува моќен диференцијатор.
Општествената димензија како извор на автентичност
Брендовите повеќе не се само комерцијални симболи, тие стануваат платформи за ставови и вредности. Компаниите кои инвестираат во благосостојбата на своите вработени, развиваат политики на еднаквост и инклузија, поддржуваат локални заедници и комуницираат транспарентно, добиваат на автентичност. Токму таа доследност во општествениот ангажман создава емоционална поврзаност со потрошувачите. Бренд кој има интегритет станува бренд на кој се верува.
Управување кое гради стабилност
Внатрешната структура на компанијата, системот на одлучување, односите кон корупцијата, етиката и транспарентноста не се само прашања кои ги интересираат регулаторните тела, туку и потрошувачите. Бренд кој доаѓа од организација која функционира одговорно и предвидливо, има повисок степен на кредибилитет. Токму таквите компании се поотпорни во кризи и полесно ја задржуваат довербата на пазарот.
„Брендовите кои сакаат да опстанат не можат повеќе да ги игнорираат ESG принципите. Транспарентноста, целта и одговорноста не се повеќе само посакувани особини, туку тие се основни критериуми за доверба. Потрошувачите ја препознаваат доследноста и ја наградуваат со лојалност“, велат експертите.
Бренд како ветување – ESG како основа на тоа ветување
Довербата не е случајност туку таа се гради со доследност. А ESG е токму тоа – конзистентен рамка за однесување и одлучување. Компаниите кои зборуваат едно, а прават друго, денес многу брзо се разоткриваат. Тие кои зборуваат малку, а прават многу, стануваат почитувани брендови кои луѓето ги избираат и ги препорачуваат.
Затоа, работењето во согласност со ESG принципите не е додаток на работењето, туку негово суштинско темелно поставување. Кога овие стандарди доследно се применуваат, не само што растат метриките на задоволството на корисниците и репутационата вредност, туку и самиот бренд станува симбол на доверба. А довербата денес, повеќе од било кога, е најмоќната валута во бизнисот.
Извор: Odrzime.rs