YouTube и друштвените мрежи како главни канали за содржина
Овие податоци укажуваат на длабока промена во начинот на кој младите денес ги консумираат и откриваат информациите. Генерацијата Z, која ги опфаќа оние родени од средината на 1990-тите до почетокот на 2010-тите, сè повеќе ги напушта традиционалните медиумски канали во корист на дигитални платформи што овозможуваат брза, визуелна и персонализирана комуникација. Според податоците објавени од eMarketer во мај 2025 година, YouTube и друштвените мрежи стануваат доминантни извори на содржина за оваа демографска група.
Истражувањето беше спроведено кон крајот на 2024 и почетокот на 2025 година, а резултатите покажуваат дека во текот на оваа година 63,9 милиони припадници на генерацијата Z во САД ќе бидат активни корисници на YouTube, додека 62,5 милиони ќе користат друштвени мрежи.
За компаниите и брендовите, овие наоди претставуваат јасен сигнал: доколку сакаат да допрат до најмладата и најдигитална публика, ќе треба да инвестираат во визуелна содржина, кратки видео-формати и присуство на платформите што Gen Z ги користи секојдневно.
Истовремено, истражувањето покажува дека традиционалните формати, како што се блоговите и онлајн медиумите, го губат своето влијание кога станува збор за првиот контакт со нова содржина. Тоа не значи дека станале ирелевантни, туку дека нивниот досег е ограничен доколку не се поддржани со содржина на мрежите што генерацијата Z активно ги следи.
Извор: web-mind.rs