ВИ иновации и подобрена технологија за биопечатена кожа: L’ORÉAL ја зацврстува својата лидерска позиција

На најголемиот технолошки настан во Европа, Viva Technology во Париз, L'Oréal претстави технолошки иновации кои ја прават убавината поперсонализирана, инклузивна и поодговорна. Иновациите вклучуваат напредна дијагностика на кожата и косата, личен асистент за убавина, GenAI лабораторија, револуционерен инфрацрвен фен за коса, уред за микро-обновување и реалистична биопечатена кожа за истражување и тестирање производи.

biopechatena kozha loreal 1487 fi

Извор: L’ORÉAL

„Како долгогодишни пионери на технологијата за убавина, ние цврсто веруваме дека технологијата може да ги помести границите на она што е можно во убавината за да го подобри животот на луѓето ширум светот. Со напредна дијагностика, проширени услуги за убавина, GenAI асистенти, зголемена креативност во ерата на GenAI и современи електронски уреди, ние ја обликуваме иднината на убавината за да биде поперсонализирана, инклузивна и поодговорна“, рече Барбара Лавернос, заменик генерален директор за истражување, иновации и технологија на групацијата L’Oréal. „Оваа недела на VivaTech, покрај бројните иновации, ја претставуваме Skin Technology од L’Oréal: Нова биопечатена кожа која имитира вистинска човечка кожа и отвора возбудливи можности за истражувачите во козметичкиот и здравствениот сектор.“ 

biopechatena kozha loreal

Извор: L’ORÉAL

SKIN TECHNOLOGY – тестирање производи на вештачка кожа која има својства на вистинска човечка кожа

Стандардите за тестирање на производи никогаш не биле повисоки со Skin Technology од L’Oréal, кожа која имитира различни реални состојби на човечката кожа, како што се егзема и акни, како и способност за потемнување на тенот и заздравување на раните. L’Oréal моментално соработува со старт-апи и реномирани институти ширум светот за понатамошно развивање на технологија, која ќе ѝ овозможи на оваа кожа да ја имитира чувствителноста на вистинската човечка кожа. Skin Technology промовира убавина без суровост кон животните – посветеност на L’Oréal од 1989 година.

Уреди кои го менуваат пристапот кон убавината

Kiehl’s Derma-читачот ја проценува кожата на корисникот користејќи клиничка технологија за снимање, мерејќи над 11 атрибути на кожата, како на површината на кожата, така и под неа, и препорачува соодветни рутини во секојдневната нега и животните навики.

Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER | 400 BOOSTER е уред кој ја зголемува пенетрацијата на козметиката во мртвиот слој на кожата. Уредот работи со патентирана нано чип технологија со повеќе од 400 ултра прецизни нано-игли кои ги подобруваат перформансите на производот.

L’Oréal Professionnel AirLight Pro го револуционизира сушењето на косата. Дизајниран за професионалците за убавина и крајните потрошувачи, AirLight Pro комбинира инфрацрвена светлина со голема брзина на ветерот за ефикасно сушење на водата на површината на косата, помагајќи да се постигне подобар квалитет на косата и мазна, сјајна коса.

biopechatena kozha loreal

Извор: L’ORÉAL

L’Oréal Professionnel My Hair [iD] – читачот за коса користи ултра прецизна оптика за анализа на бојата и здравјето на косата, процентот на седа коса, дијаметарот и густината на влакната со цел да им понуди на потрошувачите вистинска персонализирана боја секој пат.

Генеративната вештачка интелигенција ја зголемува креативноста

L’Oréal ја претставува внатрешната GenAI Beauty Content лабораторија CREAITECH, која ќе го трансформира производството на содржина во компанијата. CREAITECH му овозможува на L’Oréal брзо да создава содржина компатибилна со брендот и локализирана содржина за своите 37 брендови за убавина. GenAI ги препознава уникатните визуелни кодови на нашите брендови и побрзо започнува иновативни кампањи за убавина, сето тоа во согласност со принципите на одговорна вештачка интелигенција.

Нови кодови на убавина: Економија на креаторот

Групацијата L’Oréal и Meta ја презентираат програмата за креаторите на „Нови кодови на убавина“ за да ја поттикнат следната генерација креатори на 3Д, АР и ВИ и да ги истражат новите креативни граници во убавината. Нашата цел е да ја ослободиме технолошката креативност во растечката економија на креаторите.

Дигитална одржливост

Како четврт најголем огласувач во светот, L’Oréal е посветен на мерење на емисиите на CO2 генерирани од дигиталните активности на компанијата и намалување на нивното влијание врз животната средина. На VivaTech ги презентираме алатките кои ни овозможуваат да се стремиме кон 360° дигитална одржливост: мерење на нашиот дигитален јаглероден отпечаток, отпечаток на нашата веб-страница и производството на нашата содржина.

Технологијата е најспектакуларна кога работи заедно со човечката креативност!

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.