TikTok автоматски ќе ги означува сликите и видеата креирани со ВИ од други технолошки компании како „генерирани со вештачка интелигенција“, како што е фотографија создадена со Adobe Firefly. Сите глобални корисници на TikTok ќе ја видат промената во наредните недели.
Следбениците на компаниите, кои ја користат апликацијата за да привлечат нови или да го зголемат бројот на следбеници, сега ќе имаат можност да ја видат ознаката „генерирано со вештачка интелигенција“ доколку објавуваат содржина креирана со ВИ. Ова може да им помогне на овие компании да профитираат од ВИ трендовите или да направат нивниот бренд да се издвојува од толпата.
Ознаката, исто така, може да им помогне на гледачите да направат разлика помеѓу ВИ дипфејкови кои користат нечија личност или глас и вистински луѓе, пишува Entrepreneur.
TikTok технологија
Автоматските ознаки на TikTok за содржина „генерирана со вештачка интелигенција“ имаат големо значење, затоа што за прв пат платформата вкрстено ќе ја проверува содржина креирана со ВИ со други големи технолошки компании користејќи универзален стандард. Гигантот ќе користи технологија за проверка на содржината од Коалицијата за докажување на потекло и автентичност, кооснована од Adobe и Microsoft.
TikTok е првата платформа која поддржува означување на ВИ содржина. Таа е една од 20-те технолошки компании кои годинава потпишаа ветување дека ќе спречат мешање во изборите користејќи вештачка интелигенција.
Ознаката на повеќе платформи го зајакнува повеќемесечниот напор на TikTok да ја разликува содржината генерирана со ВИ од човечкиот придонес. TikTok побара од креаторите сами да ја означат содржината креирана со ВИ и започна со тестирање на автоматските ознаки минатиот септември.
TikTok-ерите кои користат вградени алатки за вештачка интелигенција на платформата веќе добиваат печат „генерирано со вештачка интелигенција“ на нивните видеа.
Гигантот се соочува со потенцијална забрана во САД, каде што има рок до јануари 2025 година да се раздели од својата матична компанија ByteDance или ќе биде отстранет од продавницата за апликации. Платформата има 170 милиони корисници во САД.