Вештачката интелигенција ги прави работните места поедноставни, побрзи и подобри
Според истражувањето, две клучни работи најмногу влијаат на нивото на подобрување – видот на работата што луѓето ја работат и количината на податоци што ги користат. Работните места кои вклучуваат големи количини на податоци, како што е анализа на информации за клиентите, ги забележуваат најголемите подобрувања штом започнат со користење на вештачка интелигенција. Вработените во области како што се сајбер безбедноста, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и односи со јавноста се првите кои ќе видат како вештачката интелигенција ја подобрува нивната работа во секојдневните задачи, нуди можности за иновации, го намалува обемот на повторлива работа и овозможува поинформирани и побрзи одлучување.
„Многу од нашите корисници во регионот постојано истакнуваат дека алатките за вештачка интелигенција како Copilot ја револуционизираат нивната продуктивност и им помагаат на членовите на тимот да стекнат вештини корисни за стратешки позиции. Додека вештачката интелигенција продолжува да ги обликува индустриите, мораме да го редефинираме начинот на кој размислуваме за технологијата и да ја користиме за да создадеме деловна вредност. И покрај тоа што ја препознаваат нејзината вредност, на многу организации сè уште им недостасуваат формални стратегии за распоредување на вештачката интелигенција, што ги наведува вработените да користат лични алатки за вештачка интелигенција, а тоа може да ја загрози безбедноста и приватноста. Од клучно значење е компаниите да имплементираат стандардизирани алатки за вештачка интелигенција, подготвени за употреба во работната средина и да понудат обука за вработените, за да обезбедат безбедно и ефективно користење на вештачката интелигенција“, коментира Калин Димчев, директор на Microsoft Adriatic.
Извор: Microsoft/ Калин Димчев, директор на Microsoft Adriatic
Топ 5: сајбер безбедност, развој на производи, продажба, техничка поддршка, маркетинг и комуникации
Денес растечките сајбер закани бараат постојано внимание и брзи реакции. Вештачката интелигенција помага со анализа на тони податоци, откривање обрасци и пронаоѓање проблеми во реално време. На овој начин таа им овозможува на ИТ професионалците и експертите за сајбер безбедност да се фокусираат на планирање и побрзо реагирање на заканите. Вештачката интелигенција исто така може да ги автоматизира задачите како што се следење закани и првично управување со инциденти, ослободувајќи време на експертите за посложени истраги и развој на решенија.
Градењето силни односи со клиентите и склучување зделки се предуслови за успех при продажбата. Вештачката интелигенција ја трансформира продажбата бидејќи брзо ги анализира податоците на клиентите и ја персонализира е-поштата. Ова им овозможува на продавачите да се фокусираат на важни задачи и да се посветат на градење односи со потенцијалните клиенти. Агентите за услуги на клиентите користат вештачка интелигенција за да ги насочат интеракциите, поефикасно да ги решаваат прашањата и да го подобрат целокупното задоволство на клиентите. Компаниите кои имаат имплементирано чет-ботови со вештачка интелигенција велат дека ефикасно се справуваат со рутински прашања, ослободувајќи им време на агентите за попребирливи клиенти.
Во маркетингот и односите со јавноста, вештачката интелигенција помага да се откријат нови трендови и можности преку анализа на големи количини на податоци. Ова може да го забрза извршувањето на задачите како што се проверка на трендовите на оптимизација, подготовка на содржина, спроведување на маркетинг истражувања и планирање на лансирање на производи. Вештачката интелигенција, исто така, може да помогне покажуваќи како одредени приказни се примени во медиумите, заштедувајќи време и дозволувајќи им на ПР професионалците да се фокусираат на креативна работа каде што човечкиот придонес е неопходен.
Вештачката интелигенција станува наш омилен асистент
Кога користиме вештачка интелигенција на работа, развиваме нов сет на вештини, но и нови навики. Индексот на работниот тренд, заедничкиот извештај на Microsoft и LinkedIn, покажа дека употребата на GenAI алатките е двојно зголемена во последниот период, при што три од четири лица веќе користат вештачка интелигенција во канцеларијата. Некои бизниси остваруваат значителни заштеди на време благодарение на алатките како Microsoft Copilot, за кои 90% од корисниците ја истакнаа токму оваа придобивка. Истражувањето на Microsoft меѓу корисниците на Copilot покажува дека штом корисниците ќе доживеат заштеда на време од 11 минути дневно, тие почнуваат да ја гледаат вредноста на вештачката интелигенција и создаваат навика да ја користат.
Индексот на работниот тренд, исто така, го истакна трендот на LinkedIn, со 142 пати повеќе членови на LinkedIn ширум светот кои додаваат вештини за вештачка интелигенција како ChatGPT и Copilot на нивните профили. Повеќе од половина од младите вклучени во истражувањето истакнаа дека новите технологии се клучни за нивните одлуки за кариера, што укажува дека во блиска иднина вештините за вештачка интелигенција и пристапот до тие вештини ќе бидат клучни за привлекување и задржување на најдобрите таленти.
Користењето алатки за вештачка интелигенција ја подобрува безбедноста
И покрај тоа што 79% од лидерите ја препознаваат деловната важност на вештачката интелигенција и 66% велат дека не би вработиле некој без вештини за вештачка интелигенција, на многу организации сè уште им недостасуваат формални стратегии за вештачка интелигенција, што ги наведува луѓето да ги користат своите сопствени алатки за вештачка интелигенција на работа.
Microsoft Copilot ја трансформира продуктивноста низ секторите овозможувајќи им на вработените да работат поефикасно и да ослободуваат време за креативни задачи. Copilot за Microsoft 365 ја користи моќта на големите јазични модели за беспрекорно интегрирање со податоците и програмите на Microsoft 365 за да обезбеди поддршка и иновации.
Извор: Web-mind.rs