За да го искористат полниот потенцијал на технологијата, компаниите мора да дефинираат јасна стратегија за ВИ, да воспостават структуриран оперативен модел и да развијат неопходни вештини внатре во своите организации.
Компаниите ширум светот преминуваат на таканаречени транснационални модели на работење, додека создавањето вредност, вклучувајќи го развојот на производи, сѐ повеќе се преместува на пазарите во развој. Клучни фактори што влијаат на овој тренд се оптимизацијата на синџирите на снабдување, поволните бизнис услови на таквите локации и севкупната оптимизација на трошоците. Успешните трансформации бараат редефинирани модели на управување и соработка меѓу централите и регионалните организации, како и нови компетенции. Ова се однесува не само на вработените, туку и на врвниот менаџмент.
Во свет кој брзо се менува, компаниите мора да пронајдат оптимални решенија за да обезбедат отпорност и приспособливост на промените. Ова вклучува негување на агилни организациски структури, дефинирање на нови пристапи кон лидерството, промоција на култура на брзо иновирање и приспособливост, имплементација на високо безбедна ИТ инфраструктура и воспоставување робусни синџири на снабдување.
Извор: Freepik
„Според резултатите од нашето петто годишно истражување во кое учествуваа повеќе од 770 раководители, дигиталната трансформација е главен приоритет во сите индустрии за да се осигура среднорочен и долгорочен раст. Притисокот врз трошоците и ликвидноста, поради комбинацијата од зголемени цени на суровините и високите залихи и нарушувања во синџирот на снабдување, дополнително ја комплицира бизнис ситуацијата. Ограничената можност за пренос на зголемените трошоци врз купувачите поради презаситеноста на капацитетите и зголемената конкуренција ги поттикна компаниите да ги преиспитаат своите структури и да се фокусираат на оптимизација на операциите,“ објаснува Марија Болдор од компанијата Horváth.
Во производствените индустрии, подобрувањето на структурата на трошоците и профитот е најважниот приоритет. Условите на пазарот доведоа до тоа компаниите да ги ревидираат своите синџири на вредности со цел да ја зголемат отпорноста и да ги оптимизираат операциите во сите региони во кои работат или се присутни на пазарот. Од друга страна, во услужните индустрии, ВИ е главниот двигател на дигиталната трансформација, како во внатрешните операции, така и во интеракцијата со клиентите.
Фокусот на клиентот и оперативната извонредност се клучни за конкурентноста во сите индустрии, се заклучува во истражувањето. Разбирањето и задоволувањето на специфичните потреби на клиентите станува сѐ поважно, додека традиционалните столбови како технолошкото лидерство и квалитетот веќе немаат централна улога.
Извор: Bizlife.rs