Вештачката интелигенција станува вашиот личен водич низ онлајн шопингот

OpenAI ја претстави новата функција во рамки на ChatGPT, која им овозможува на корисниците да пребаруваат производи и да добиваат персонализирани препораки директно преку чет, без реклами, без пренатрупаност и без потреба да ја напуштат апликацијата.

shoping-3431-fi

Извор: DALL-E3

Купувањето преку интернет доби моќен нов асистент – и тоа без досадни банери и спонзорирани резултати. OpenAI ја воведе новата функционалност во својот четбот ChatGPT, која им овозможува на корисниците да бараат производи користејќи обичен, природен јазик, а потоа да добијат детални препораки со слики, цени, оценки и рецензии.

Оваа функција во моментот е достапна за корисниците на ChatGPT Plus планот, кој го користи најновиот модел GPT-4 Turbo. Кога, на пример, корисник ќе напише „Препорачај ми слушалки за трчање под 100 долари“, ChatGPT пребарува доверливи извори и прикажува листа на производи без никакви реклами или платени позиции, пренесува порталот Arstechnica.

За разлика од класичните пребарувачи, каде што првите резултати често се спонзорирани линкови, ChatGPT користи независни податоци и се фокусира на конкретните потреби на корисникот. Препорачаните производи доаѓаат со можност за директно пренасочување на веб-страницата на продавачот, каде што може да се заврши купувањето.

Ова е дел од пошироката стратегија на OpenAI да го позиционира ChatGPT не само како алатка за разговор и информирање, туку и како практичен асистент во секојдневниот живот, од планирање оброци до избор на подароци.

Ако досега вештачката интелигенција се користеше за пишување текстови, анализи и кодирање, сега е јасно дека влегува и на полето на е-трговијата и тоа со голем замав.

Извор: bizlife.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.