Сепак, реткост е да се слушне дека нафтените компании им плаќаат на инфлуенсерите на социјалните платформи за да ги промовираат своите брендови со цел да допрат до помлада публика.
Компаниите како Shell и ExxonMobil работат со инфлуенсери, откриваат агенциите. Повеќе од 100 инфлуенсери соработуваат со нафтени компании од 2017 година, проценуваат маркетинг експертите.
„Тие се обидуваат да ја добијат довербата на помладата генерација“, изјави Сем Брајт, заменик-уредник на DeSmog во Велика Британија за The Post. „Компаниите не само што промовираат одреден производ, туку се обидуваат да ја променат својата перцепција во очите на јавноста и да ја задржат својата репутација“.
Извор: Unsplash / Krzysztof Hepner
„Многумина не знаат дека ние, исто така, на дисциплиниран начин инвестираме милијарди во решенија и производи со ниска содржина на јаглерод за поддршка на балансирана енергетска транзиција“, рече портпаролот на Shell, Кертис Смит, додавајќи: „Известувањето на клиентите за овие производи преку рекламирање на социјалните мрежи е еден од начините на кои се стремиме кон деловни перформанси и е валиден дел од нашите маркетинг активности“.
Инфлуенсерите работат на едукација на потрошувачите
„ExxonMobil, како и многу други компании, работи со инфлуенсери за да ги едуцира потрошувачите за целосните придобивки од нашата програма за награди“, рече Џули Кинг, портпаролка на ExxonMobil.
Познатата инфлуенсерка Нора Капистрано Сангаланг, која има 1,7 милиони следбеници на социјалните платформи TikTok и Instagram, го промовираше британскиот Shell. Американската инфлуенсерка на TikTok, Мередит Стил, го рекламираше ExxsonMobil и нејзините милиони следбеници можеа тоа да го забележат.
Извор: Freepik
Shell ги здружи силите и со ПР агенцијата Edelman, која треба да го промени имиџот на нафтената компанија во очите на младите. Како што е наведено на веб-страницата на оваа ПР агенција, компанијата сака милениумците емотивно да се поврзат со посветеноста на компанијата за екологија и одржлива иднина.
„Милениумците треба да ги заборават предрасудите за големите нафтени компании и да почнат да размислуваат за Shell од друга перспектива“, вели агенцијата Edelman.