Како OpenAI го менува дигиталниот маркетинг? 

OpenAI ChatGPT го окупира дигиталниот свет. Со толку многу случаи на употреба и можности, за неколку месеци стана претпочитана опција за сопствениците на бизниси и дигиталните трговци ширум светот.

openAI-digital-marketing

Извор: Freepik / pixelshunter

Од креирање содржина до рационализирање на практиките за оптимизација, креирање материјали за обука и стандардни оперативни процедури, OpenAI ChatGPT прави пресврти во овој веќе динамичен сектор. Сепак, тоа има свои ограничувања, импликации и голема количина на поврзани контроверзии.  

Накусо за револуцијата OpenAI 

Како што „гиг-економијата“ зема замав по рецесијата во 2008 година, малку луѓе, дури и тогаш, очекуваа огромно влијание врз дигиталниот пазар. Колоквијално е дефинирано како „слободно пловечки проект, услуги за консалтинг и други работи со скратено работно време“. Тука спаѓаат возење со Uber, пишување текстови, виртуелен асистент, маркетинг на социјалните медиуми и многу повеќе. 

Но, сега, многу од овие задачи кои претходно се базираа на услуги може да се пренесат на алатките за вештачка интелигенција како ChatGPT, која има способност, често за неколку секунди, да подготви содржина, хаштагови и шаблони, да пишува е-пораки и копии за социјални медиуми, објави за медиуми и блог статии. Секој што ги нуди овие услуги за повеќе од еден долар на час сега се натпреварува со исклучително ефикасна и евтина алатка. 

Тоа значи дека конкуренцијата во овој простор е поголема од кога било досега – не само со луѓето, туку и со технологијата. Не е изненадувачки што овие заштеди на време и трошоци се привлечни за сопствениците на бизниси, но не се толку лесно прифатливи за фриленсерите. Иако е можеби премногу рано да се каже дали технологијата на крајот ќе ги избрка повеќето фриленсери од пазарот, ChatGPT создаде нов пејзаж. 

Сегашно и потенцијално работење со вештачка интелигенција (ВИ) 

Раните корисници веројатно ќе се согласат дека таквите алатки можат да бидат корисни кога станува збор за поедноставување на административните задачи. Многу од секојдневните работи што сопствениците на бизниси треба да ги прават – пишување е-пошта, испраќање последователни пораки до клиентите и изготвување блог постови – може да се направат поефикасно со вештачка интелигенција, пишува Entrepreneur

На пример, ChatGPT може да креира стандардни оперативни процедури за речиси секој работен оддел. Без разлика дали се работи за истражување на клучни зборови, пишување маркетинг план или користење на софтвер за CRM, ChatGPT може да открие чекори и процедури кои практично секој од тимот може да ги примени за поефикасно да ги исполни задачите. Исто така, може да развие сосема нови начини на работа, и тоа од нула. На пример, со барањето како „Ве молиме обезбедете ефикасен процес на прием на нови клиенти од почеток до крај“, вештачката интелигенција има потенцијал да генерира изненадувачки корисни резултати. 

openAI-digital-marketing-1036-ps1

Извор: Freepik / frimufilms

Конечно, ChatGPT се обучува користејќи „генеративна вештачка интелигенција“, така што „учи“ како што напредува: колку повеќе го користите, толку повеќе го разбира вашето работење и дава повеќе приспособени и корисни резултати. И додека сè уште оваа алатка не е особено вешта во креативноста или анализата, секако се покажа корисна во артикулирањето на системи „чекор-по-чекор“ и процеси за подобрување на продуктивноста. 

Како овие алатки нè наведуваат да се запрашаме што е „реално“ во маркетингот? 

Без разлика дали сме сведоци на дигитален маркетинг кој создава лажна слика или на дизајнери на брендови кои користат вештачка интелигенција за да создадат лажни производи, подемот на вештачката интелигенција нè принуди да се запрашаме што е реално и што е речиси реално. 

Нема сомнение дека алатката како ChatGPT е корисна за креирање содржина. Но, важно е да се забележи дека таа е, исто така, значително ограничена во својата способност да ги потврди информациите. Ова може да има големи последици за креаторите на содржина. На пример, ако побарате да генерира список со ресторани во близина, резултатот ќе биде драстично различен од резултатите на Google базирани на близина. Исто така, ако побарате од ChatGPT да креира содржина за адвокатска канцеларија, земајќи ја предвид судската пракса, вие сериозно ризикувате да објавите неточни информации. 

openAI-digital-marketing-1036-ps2

Извор: Unsplash / Markus Spiske

Значи, како сопственици на бизнис, вие треба да ги земете информациите добиени со вештачката интелигенција со резерва и да им посветите внимание, вклучително проверка на информациите и оценување на потенцијалните проблеми со авторски права. Во спротивно, и бизнисите и клиентите може да бидат изложени на ризик. 

Накратко, оваа технологија е она што од неа ќе направиме. Таа е секако вредна алатка, со многу далекусежни придобивки, но која бара човечки надзор за да бидеме сигурни дека ги даваме најдобрите резултати за бизнисите и најдоброто искуство за клиентите. 

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.