Како се тренираат роботи?

Компанијата позната по производството на најсовремени чипови Nvidia разви агент за вештачка интелигенција (ВИ) кој ја автоматизира обуката на роботите. Услужните ВИ агенти користат генеративна технологија за говор и анимација со генеративна вештачка интелигенција, за да го подобрат искуството на клиентите во Now Assist и другите деловни функции, персонализирајќи ги потребите на клиентите и вработените. ServiceNow лансираше ВИ аватари во соработка со NVIDIA. Користејќи ја NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE), технологија за големи јазични модели и анимација, оваа иницијатива овозможува анимирање на дигитални ликови со помош на генеративна ВИ.

nvidia-ai-1354-fi

Извор: DALL-E3

Оваа соработка претставува значаен чекор во соработката помеѓу ServiceNow и NVIDIA за подобрување на интеракциите во организациските процеси. На настанот Knowledge 24, ВИ аватарите беа претставени во присуство на директорот на ServiceNow, Си Џеј Десаи и претседателот на компанијата, како и основачот и извршен директор на NVIDIA, Џенсен Хуанг. Тие зборуваа за потенцијалот на услужните ВИ агенти и ја споделија нивната визија за уште поангажирано и персонализирано искуство за вработените и клиентите.

Продолжувајќи ја соработката, беа демонстрирани интерактивни аватари во реално време кои користат Now Assist и имаат потенцијал за дополнителен канал за комуникација за корисниците кои претпочитаат визуелна интеракција. Како и другите функции на Now Assist, овие аватари користат ја технологијата NVIDIA, вклучувајќи ги микросервисите NVIDIA NIM и NVIDIA ACE, достапни со софтверот NVIDIA AI Enterprise.

Дигиталните аватари можат да го подобрат корисничкото искуство

Демонстрацијата на ServiceNow Now Assist покажува како дигиталните аватари можат да го подобрат искуството на корисниците и вработените во различни индустрии, особено оние каде поддршката, ангажирањето и персонализацијата на клиентите се клучни, како што се малопродажбата, патувањата и сл., објави порталот Analytics Insight.

Овие услужни ВИ агенти користат технологија за говор и анимација со GenAI за да го подобрат корисничкото искуство во Now Assist и другите деловни функции, персонализирајќи ги потребите на корисниците и вработените. На пример, кога корисникот сака да го надгради својот интернет пакет, аватарот на екранот може да симулира човечка интеракција за да го води низ опциите и следните чекори.

Традиционално, програмирањето и обуката на роботот е тежок процес, а инженерите мора рачно да го дефинираат секое движење и реакција, што може да потрае.

robot

Извор: Freepik / rawpixel.com

Но, Nvidia обезбедува решение со развој на ВИ агент за автоматизирана обука на роботи. Ова е револуционерна технологија која има потенцијал драматично да го намали времето за обука, да ги намали трошоците и да ја отвори вратата кон нова ера во роботиката. Зад оваа револуционерна идеја стои тим од талентирани инженери и научници предводени од Џим Фан. Фан е веќе добро познато име во светот на роботиката, а неговиот тим во Nvidia го води развојот на иновативни технологии за вештачка интелигенција. Нивниот ВИ агент за обука на роботи не е само едноставен софтвер. Се заснова на најсовремени техники за длабоко учење, што значи дека е способен да учи самостојно и да ги подобри своите перформанси. Замислете го како интелигентен тренер за роботи, кој може да ја прилагоди програмата за обука според одредени задачи и грешки.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.