Една од најактуелните теми на самиот настан ја отвори Петер Ќук - извршен директор на Mediaboard, кој на сцената донесе свеж одговор на прашањето што со децении ја мачи ПР индустријата: како да
ПР
За само две недели, Ровињ ќе стане центар на корпоративните финансии, се враќа FinanceWeekend, фестивалот кој ги собира експертите, лидерите и визионерите за да дискутираат за трендовите, предизвиците и иновациите во управувањето со капиталот По успешното прво издание,…
Според најновото меѓународно истражување во областа на односи со јавност, поврзувањето со личности како Илон Маск и неетичката употреба на вештачката интелигенција се идентификувани како клучни фактори што можат сериозно да го нарушат угледот на…
Повеќе
Што имаат заедничко твоето омилено чоколадо, шампон и сок? Ги поседува иста компанија. И не само тие – туку уште стотици брендови што секојдневно ги ставаме во кошничка, ги гледаме на билборди и ги споделуваме на Инстаграм. Всушност, само 12 компании стојат позади 550 светски познати брендови.
Меѓународната асоцијација за односи со јавноста (IPRA), во соработка со водечки светски академици и експерти од индустријата, ја претстави публикацијата „Gold Paper бр. 19: Етички стандарди и насоки за употреба на вештачка интелигенција (AI) во односите со јавноста (PR)“. Овој документ нуди сеопфатна рамка за одговорно воведување на AI технологиите во PR секторот, нагласувајќи ги принципите на транспарентност, точност и ефективни комуникациски практики во дигиталната ера.
Живеењето денес повеќе не е прашање на тоа како живеам, туку многу често значително голем процент од луѓето насекаде се прашуваат како ќе го преживеам месецот, исправени пред константно зголемување на цените во сите индустрии.
Грешките во медиумите се случуваат. Без разлика дали станува збор за печатна грешка, погрешно разбрана информација или неточно претставен факт, начинот на кој ќе побарате исправка може да го дефинира вашиот однос со новинарот — на подобро или на полошо.
Една од најголемите предизвици за ПР професионалците е да го докажат повратот на инвестицијата (ROI) од својата работа.
Во ерата на дигитализацијата, вештачката интелигенција стана незаменлива алатка за брзо создавање текстови.
All articles loaded
No more articles to load