Маркетинг
CSR/ESG
Социјални мрежи
Во изминатите месеци, TikTok донесе на сцена еден неочекуван, но интригантен тренд - индикатори за рецесија (#recessionindicators). Корисниците почнаа да ги споделуваат малите, на прв поглед
На TikTok сè поголемо внимание е насочено кон Glam AI, апликација која користи вештачка интелигенција за креирање фотографии и кратки видео содржини. Идејата е едноставна: корисникот
Дигитални перформанси
ПР
Адвертајзинг
Повеќе
Брендот The Ordinary, кој функционира во рамките на компанијата Deciem, ја претстави кампањата The Periodic Fable – креативна реинтерпретација на периодниот систем на елементите, во кој хемиските симболи се заменети со популарни изрази од светот на убавината, со цел да се укаже на залажувачкиот јазик што често се користи во маркетингот на производи за нега на кожа.
Во светот на современиот дизајн, ретко се појавува фонт кој истовремено ја задоволува естетиката, техничката прецизност и културната адаптибилн како Montserrat.
Во изминатите месеци, TikTok донесе на сцена еден неочекуван, но интригантен тренд – индикатори за рецесија (#recessionindicators). Корисниците почнаа да ги споделуваат малите, на прв поглед банални промени во секојдневието што, според нив, го најавуваат доаѓањето на нова економска криза. Во услови на зголемени тарифи, пораст на невработеност и геополитичка нестабилност, пазарот изгледа сè понесигурно, а модата, музиката и дури и изборот на долна облека стануваат дел од оваа необична анализа.
Една од најактуелните теми на самиот настан ја отвори Петер Ќук – извршен директор на Mediaboard, кој на сцената донесе свеж одговор на прашањето што со децении ја мачи ПР индустријата: како да се докаже вистинската вредност на односите со јавноста? Со долгогодишно искуство во медиумски анализи и мерење на комуникациско влијание Петар Ќук го претстави PRIMe – нова метрика базирана на вештачка интелигенција што ветува целосна трансформација на начинот на кој се мери и разбира ефектот на ПР.
Каде завршува автентичноста, а каде започнува спонзорството? Панелот „Trust for Sale? How Influencers Became Advertising Space“, одржан во Aircash lounge на Weekend Media Festival во Ровињ, ја отвори токму оваа дилема пред публиката. На дискусијата учествуваа: Дарио Марчак, основач на Crew; Марио Фракуљ, маркетинг експерт и раководител на Одделот за економија при Algebra Bernays; Кристина Готовац, комуникациски менаџер; и Барбара Толич Аушиќ, директорка за комуникации во HURA, IAB Croatia & Dani komunikacija.
Малите гестови, големите приказни и анегдотите што покажуваат дека човекот секогаш е во срцето на одржливоста
На TikTok сè поголемо внимание е насочено кон Glam AI, апликација која користи вештачка интелигенција за креирање фотографии и кратки видео содржини. Идејата е едноставна: корисникот поставува своја слика, а алгоритмот ја трансформира во визуелно атрактивни верзии со ефекти кои потсетуваат на професионално фото-снимање. Бројните филтри, анимации и можноста за менување позадини ја направија апликацијата популарна меѓу помладата публика и креаторите на содржини кои сакаат брзи и впечатливи резултати.
Стручњаците изразија сериозна загриженост поради новата функција на Instagram, за која велат дека може да има низа опасни последици – од прогонување до вистинско физичко насилство.
All articles loaded
No more articles to load