Почеток, проширување и доминација на Microsoft
Растот на компанијата започна со развојот на верзијата на програмскиот јазик BASIC за микрокомпјутерот MITS Altair 8800. Овој потег го означи почетокот на нивната мисија да го направат софтверот универзално достапен. Гејтс се откажа од Харвард за да го продолжи овој проект, а нивното партнерство со IBM за развој на оперативниот систем за првиот персонален компјутер ги револуционизираше персоналните компјутери, дополнително зацврстувајќи ја нивната позиција во индустријата.
Компанијата денес вработува околу 100.000 луѓе во повеќе од 100 земји и произведува широка палета на софтвер, вклучувајќи оперативни системи, програми за уредување, бази на податоци и развојни алатки. Microsoft почна да доминира на пазарот за домашни компјутери во средината на 1980-тите со линијата на оперативни системи Microsoft Windows, а подоцна се прошири во видео игри со Xbox и Xbox 360, како и потрошувачка електроника и дигитални услуги со Zune, MSN и Windows Phone OS.
Microsoft – еден од највредните брендови во светот
Microsoft се состои од пет области на производи: Windows и Windows Live, сервер и алатки, онлајн услуги, Microsoft бизнис и забава и уреди. Како лидер во производството на компјутери и компјутерска опрема, Microsoft поседува еден од највредните брендови во светот, со високо ниво на препознатливост и наклонетост кај потрошувачите.
Во мај 2011 година, Microsoft ја купи Skype Communications, со што дополнително го прошири своето влијание на глобалниот пазар на комуникациска технологија. На Балканот, Microsoft Software doo работи од 2003 година, како помлад партнер на корпорацијата Microsoft. Мисијата на Microsoft е да им овозможи на луѓето и компаниите ширум светот да го реализираат својот потенцијал, што останува клучна цел на нивниот бизнис. Во сегментот на оперативни системи Microsoft е апсолутен лидер, а нивните производи се карактеризираат со висок квалитет на секој пазар.
Microsoft во Македонија
Посветеноста и присутноста на Microsoft во С. Македонија датира од пред повеќе години, отворајќи ги вратите во земјата уште во 2002 година. Microsoft во континуитет придонесува за клучните теми од јавната агенда, со особен фокус на овозможување на дигитална трансформација и развој за бизниси, приватни и јавни организации, директно или преку учество во некои од најрелевантните деловни организации и индустриски кластери.
Пазарната вредност на Microsoft е 3,3 милијарди долари
Во јуни 2024 година, пазарната вредност на Microsoft е 3.360 милијарди долари. Microsoft стана втора компанија која вреди 3 трилиони долари, благодарение на бумот на вештачката интелигенција со што се зголемиja акциите на компанијата. За споредба, пазарната вредност на Microsoft сега е поголема од целиот БДП на Франција и нешто помала од БДП на Обединетото Кралство.
Microsoft ѝ се придружи на компанијата Apple како единствена друга компанија која ја достигна оваа историска вредност.