„Најлесен начин да се промени културата во компанијата е да се сменат луѓето. Имав 11 претпоставени, а во првите 18 месеци девет од нив исчезнаа“, изјави Чарлс Берг, извршен директор на Levi’s Strauss.
Сепак, Берг за CNBC изјави дека најмногу жали што не ги отпуштил погрешните луѓе доволно брзо.
„Моето најголемо жалење е што не се потпревме на некои од овие големи лидери, а некои ги изгубивме, затоа што некого задржав подолго отколку што требаше“, додаде тој.
Резултати на компанијата Levi’s
Берг се приклучи во секторот за малопродажба на облека во 2011 година во најлошиот можен момент, кога потрошувачите повеќе не купуваа Levi’s фармерки.
„Брендот е навистина изгубен. Имавме цела генерација потрошувачи кои не пораснаа носејќи Levi’s како кога јас бев дете. Резултатите на компанијата навистина не беа добри повеќе од 10 години. Една година приходите ќе се зголемеа, но профитот ќе се намалеше. Догодина профитот ќе го подобревме, но приходите ќе паднеа“, рече тој.
Околу шест години подоцна, Берг го врати во центарот на вниманието она што некогаш го нарекуваше „расипан“ бренд.
Извор: Unsplash / Jimi A.
Во 2017 година, Levi’s забележа годишен раст на приходите од 8 проценти, највисок во последната деценија и многу над растот од 3,1 проценти, пријавен една година порано. Компанијата продолжи да да остварува добри резултати, забележувајќи раст на приходите од 14 проценти на годишно ниво во 2018 година.
Берг се повлече од функцијата извршен директор следната година и рече дека неговото најголемо наследство ќе биде да ја извади компанијата од самозадоволството и да создаде тим за кој брендот ќе биде во центарот на културата на компанијата.
„Јас сум диригент на оркестарот и создадов неверојатен тим околу себе“, рече тој.
Проблеми и развој
Сепак, не е сè така глатко. Компанијата сериозно ја намали прогнозата за профит за 2023 година, откако пријави остар пад на приходите од големопродажба и мала продажба во САД, нејзиниот најголем пазар. Сега очекува продажбата да порасне меѓу 1,5 и 2,5 проценти оваа година, што е зголемување во однос на претходниот опсег од 1,5 до 3 проценти.
Како и многу компании за облека, Levi’s мораше да се прилагоди на променливите преференции на потрошувачите, особено на зголемената побарувачка за поудобна и опуштена облека, затоа што работниците почнаа да се враќаат во канцеларија по пандемијата.
Компанијата го купи брендот за активна облека Beyond Yoga во 2021 година, потег за кој Берг претходно за CNBC изјави дека ќе помогне во развојот на секторот за женска облека. Во тоа време, тој рече дека целта е женската облека да сочинува 50 отсто од бизнисот на Levi’s.
„Ме полудува кога гледам жена како влегува во нашата продавница, купува долен дел од облека, а потоа излегува и оди во продавница на неименуван конкурент за да го купи горниот дел“, рече Берг.
Продажбата на женски производи претставува 35 проценти од нето приходот во првата половина од годината.
Извор: Unsplash / Bruno van der Kraan
Ширење во Азија
Една ветувачка област за растот на Levi’s е нејзиното ширење во Азија.
„Отвораме поголеми продавници и имаме поголемо влијание кај потрошувачите“, рече Берг, нагласувајќи дека тоа е „огромна шанса“ за брендот.
Во вториот квартал приходите од Азија биле 262 милиони долари, т.е.,пораснале за 18 проценти.
„Сепак, Азија претставува помалку од 20 проценти од вкупната продажба на компанијата, а Кина сочинува 3 проценти од вкупното работење на компанијата. Многу од нашите конкуренти имаат 10 проценти или повеќе. 40 проценти од пазарната капитализација на Nike веројатно е Кина. Тоа значи дека ние тука имаме шанси“, заклучи Берг.