Хермес го престигна LVMH и стана најмоќниот луксузен бренд во светот

Францускиот LVMH ја изгуби позицијата на најголема европска луксузна компанија според пазарната вредност, откако беше престигнат од својот главен ривал Hermès.

hermes-3364-fi

Извор: Unsplash

Ова се случи по разочарувачкиот финансиски извештај за првиот квартал од страна на холдингот специјализиран за производство на луксузна стока, пренесе Reuters.

Според последниот квартален извештај, акциите на LVMH паднале за 7%, што ја намали неговата пазарна капитализација на 246 милијарди евра, додека Hermès, исто така француска престижна модна куќа, моментално вреди 247 милијарди евра.

LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), кој ги вклучува премиум брендовите како Louis Vuitton, Dior, накитот Tiffany и козметичкиот ланец Sephora, забележа резултати под очекувањата во првиот квартал. Причината за тоа е намалената потрошувачка кај американските купувачи на козметика и коњак, како и продолжената слаба продажба на кинескиот пазар.

Извор: bizlife.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.