Развојот на стратегија вклучува идентификување на клучните области каде што вашата фирма може да има најголемо влијание.
- Разбирање на целта на вашата компанија – Изјавата за целта на компанијата ја прикажува нејзината основна мисија. Ако мисијата не е очигледна, треба да навлезете подлабоко – често постои основна причина, освен профитот, зошто е започнат бизнисот. Јасно дефинирана и усвоена цел е основата на високо ефективна корпоративна култура.
- Истражување на еколошките трендови и спроведување на ревизии – Ова е одличен прв чекор за секој бизнис кој сака да ја прегледа својата стратегија. Може да биде многу поучно да се види дали е потребно да се достигне чекорот или, со некои прилагодувања, може да постигнете значителна конкурентска предност. Важно е да ги следите сите законски барања за ESG што се однесуваат на вас додека вашиот бизнис расте.
- Избор на цели за одржлив развој на Обединетите нации – Определете кои цели за одржлив развој можат да имаат најголемо влијание врз вашиот бизнис. Ова може да се постигне преку темелно прегледување на целите или преку динамични работилници. Целите за одржлив развој не беа првично дизајнирани за бизниси, што ви дава флексибилност во толкувањето.
- Преглед на областите на влијание преку проценка на материјалноста – Процесот на материјалност помага да се идентификуваат најрелевантните прашања за животната средина, социјалните и прашањата управувањето за вашиот бизнис и засегнатите страни. Ова ви овозможува да се фокусирате на областите каде што вашата компанија може да има најголемо влијание. Ако вашата компанија е со одредена големина, претстојните регулативи може да бараат проценка на „двојна материјалност“ со специфични барања.
- Рамка за одржливост и препораки за планирање – Врз основа на наодите од вашата проценка, можете да креирате стратешка рамка за вашиот бизнис. Како дел од ова, ги разгледувате клучните програми за фокусирање и развивате цели и рамка за мерење. Планот за упатување може да нагласи брзи победи, како и области за долгорочен фокус.
- Содржина и ангажман – Важно е да се создаде јасен и привлечен наратив за вашето патување ESG за да се сподели со вработените и засегнатите страни, вклучувајќи повици за акција за луѓето да знаат како да се вклучат.
- Имплементација – Сега е време да се започне напорната работа, без разлика дали тоа е преку дополнителна обука на постоечкиот кадар, користење на хонорарно „внатрешни“ менаџери за ESG или ангажирање на лице со полно работно време. Важно е редовно да се прегледува и ажурира стратегијата на секои 2-5 години, по промените во регулативата и пазарните услови.
Вестите и иницијативите од 2024 година ја нагласуваат важноста на вештачката интелигенција и циркуларноста во стратегиите за ESG, како и потребата да се следи постојано променливата регулаторна средина.