LG е во најдобрите 1% од компаниите за одржливо работење

LG Electronics (LG) постигна престижен статус втора година по ред, влегувајќи во Топ 1% од компаниите во рангирањето CSA (Corporate Sustainability Assessment) спроведено од престижната агенција за рејтинг S&P Global. Со резултат од 77 од вкупно 100 поени, LG постигна највисока оценка меѓу 66 компании во категоријата електроника за широка потрошувачка и уреди за слободно време.

LG-3002-fi

Извор: Odrzime.rs

Постојаното постигнување резултати во различни категории на оценување ја одразува посветеноста на LG за одговорно управување со животната средина, општествената одговорност и корпоративното управување (ESG). Компанијата постигна високи оценки во критериумите за животна средина, покажувајќи силни перформанси во управувањето со отпадот и загадувачите, програмите за управување со енергија и климатската стратегија. Исто така, постигна добри резултати во социјалните категории, вклучувајќи ги човековите права, управувањето со синџирот на снабдување и односите со клиентите. Дополнително, LG доби високи оценки во областа на корпоративното управување за нејзината транспарентност во известувањето за информации поврзани со одржливост.

Рангирањето на CSA на S&P Global обезбедува сеопфатна проценка на перформансите на ESG на компаниите, идентификувајќи ги првите 1%, 5% и 10% во секоја индустрија. Од 7.690 компании од 62 индустрии кои беа оценувани во најновата проценка, само 66 постигнаа рангирање „Топ 1%“. CSA е клучен репер за инвеститорите ширум светот, потврдувајќи ја посветеноста на LG за одржливи деловни практики. За да ја постигне својата визија за подобар живот за сите, LG постави шест стратешки цели за управување со ESG. Овие задачи се фокусираат на она што LG го нарекува „3C“ за планетата (јаглеродна неутралност, циркуларност и чиста технологија) и „3D“ за луѓето (дизајн за сите, пристојни работни места и различност & инклузија).

LG ја продолжува својата посветеност на одржливоста со планирање на транзиција кон 100% обновлива енергија до 2050 год. на сите домашни и американски пазари, како и на меѓународните производствени капацитети. Исто така, како дел од својата климатска стратегија, компанијата планира да постигне јаглеродна неутралност до 2030 година.

Интересно е тоа што LG стана првата компанија за потрошувачка електроника во Јужна Кореја чии цели за намалување на стакленички гасови (GHG) беа потврдени со иницијативата за научно базирани цели (SBTi). Компанијата се обврза да ги намали апсолутните емисии на стакленички гасови за 54,6% до 2030 година, користејќи ја 2017 година како референтна година. Дополнително, LG ја подобрува ефикасноста на ресурсите со зголемување на употребата на рециклирана пластика добиена од отпад од домашни апарати и развивање материјали за пакување базирани на хартија, за да се намали употребата на пластика во пакувањето.

LG останува посветена на развивање на корпоративна култура заснована на етички деловни практики. Компанијата го има имплементирано својот етички кодекс и кодекс на однесување на сите пазари каде што работи и ги усвои Принципите за човекови права за одржување на корпоративниот интегритет. LG продолжува транспарентно да ги комуницира своите деловни цели и планови за унапредување на корпоративните вредности, вклучувајќи ги Future Vision 2030, IPO на LG Electronics India и политиката за враќање на акционерите, обезбедувајќи значајна интеракција со сите засегнати страни.

„Како корпоративно одговорна глобална компанија, LG останува посветена на почитување на принципите на добро управување со ESG и ќе продолжи да се стреми кон иднина на заеднички одржлив раст“, ​​рече Хонг Сунг-мин, шеф на стратегијата за ESG во LG.

Извор: Odrzime.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.