Компанијата тврди дека нејзините надградени батерии можат да се наполнат од 10 до 80 проценти капацитет за само 10 и пол минути со користење на нивните ултра-брзи станици за полнење.
За споредба, Tesla истакнува дека полнењето од 15 минути овозможува на моделот 3 да помине 282 км, што е нешто помалку од половина од целосниот домет на автомобилот.
Zeekr-овата лимузина 2025 007, која ќе биде достапна од следната недела, ќе биде првото возило со новата батерија. Батеријата работи добро дури и на студено време, полнејќи се од 10 до 80 проценти од својот капацитет за помалку од половина час на температури до -10 Целзиусови степени.
„Технологијата за полнење на Tesla веќе извесно време не е водечка во индустријата. Овие смели тврдења на Zeekr се убедливи, но што е уште поважно, дури и ако тоа не е батеријата за EV која се полни најбрзо, да се биде една од најбрзите сè уште е голем чекор за нив,“ изјави Ту Ли, основач и генерален директор на консултантската фирма Sino Auto Insights, за BBC.
„Конкуренцијата во Кина е неверојатно жестока и додека брендовите како BYD даваат приоритет на обемот и продажбата, брендовите како Zeekr, Li [Auto] и Nio се фокусирани на максимизирање на искуството со полнење,“ рече Марк Рајнфорд, коментатор на автомобилската индустрија од Кина.
Извор: Unsplash
Деби на кинеската компанија и електричните возила
„Мајчинската компанија на Zeekr, Geely, има прилично вертикално интегриран бизнис… Тие имаат ресурси да го постигнат тоа,“ додаде тој.
Geely поседува неколку брендови, вклучувајќи го и британскиот бренд за луксузни спортски автомобили Lotus и шведскиот Volvo. Во мај, акциите на Zeekr започнаа да се тргуваат на њујоршката берза, што беше првото големо деби на кинеска компанија на американскиот пазар од 2021 година. Сепак, акциите моментално се тргуваат 27 проценти под цената утврдена на иницијалната јавна понуда (IPO).
Администрацијата на Бајден неодамна објави големи зголемувања на царините за електрични возила произведени во Кина, соларни панели, челик и друга стока. Белата куќа соопшти дека мерките, кои вклучуваат 100 проценти данок на електрични возила од Кина, се одговор на неправедната политика и имаат за цел да ги заштитат работните места во САД.
Официјалните лица во САД, Европската унија и на други големи автомобилски пазари сè повеќе се загрижени поради брзото ширење на кинеските компании за електрични возила во странство.