Европската автомобилска индустрија: Радикални промени на пазарот на електрични возила

Претставници на европската автомобилска индустрија разговараа со комесарот на Европската унија за индустрија, Стефан Сежурне, за тоа што е потребно за зајакнување на целиот синџир на вредност во автомобилскиот сектор – од батерии и критични суровини до достапна и обновлива енергија за индустријата и потрошувачите.

resursi-3078-fi

Извор: Freepik

Клучниот став на претставниците е дека е неопходен холистички пристап за водење на производство со нулта емисија, соопшти Европската асоцијација на производители на моторни возила (ACEA).

Како што е наведено, европскиот автомобилски сектор моментално се соочува со предизвици од жестоката глобална конкуренција, пренесува Српската асоцијација на увозници на возила и делови.

Поради немилосрдната борба за критични ресурси, финансии, инвестиции и купувачи, како и поради растечките трошоци за бизнисот, геополитичкиот пејзаж и пазарот на електрични возила се радикално менуваат.

За европските производители, оваа индустрија сè уште е далеку од посакуваното ниво, а новите промени носат и дополнителни предизвици.

Законот за нулта емисија во индустријата – пресвртница за ЕУ

Законот на ЕУ за нулта емисија во индустријата (NZIA) стапи на сила на 29 јуни 2024 година. Неговата примена доаѓа во критичен момент, бидејќи предизвиците и вложувањата со кои се соочува европскиот сектор на „нет-нула“ технологијата остануваат многу сложени.

resursi-3078-ps1

Извор: Unsplash

Дополнително, се забележува дека многу земји од таканаречениот „Трет свет“ ги засилуваат напорите за проширување на своите капацитети за производство на чиста енергија, што го зголемува конкурентскиот притисок врз ЕУ.

Со NZIA како правна рамка, Европската унија има за цел да:

  1. Го зајакне својот индустриски капацитет,
  2. Ја зацврсти економската безбедност,
  3. Ја забрза енергетската транзиција кон почиста иднина.

Овие промени ќе бидат клучни за одржливоста и конкурентноста на европската автомобилска индустрија во следните години.

Извор: Bizlife.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.