Фановите на Netflix ќе можат да влезат во светот на нивните омилени серии

Netflix отвора огромни места за забава во два града за кои вели дека ќе им овозможат на фановите да се нурнат во светот на нивните омилени емисии.

fanovite na netflix ke mozhat da vlezat vo svetot na nivnite omileni serii

Извор: Unsplash / freestocks

„Искуствените“ комплекси, наречени Netflix Houses, ќе вклучуваат детални настани, тематски продавници за подароци и ресторани. Комплексите ќе ги окупираат поранешните локации на Dallas Galleria и King of Prussia Mall. И двете ќе се протегаат на повеќе од 100.000 квадратни метри и се планира да се отворат во 2025 година, според стриминг гигантот.

За љубителите на мрачната драма „Squid Game“ и сродните дела, на пример, Netflix ветува дека ќе го рекреира предизвикот Стаклен мост. Се чини дека предизвикот ги натера натпреварувачите да одат или да скокаат преку проѕирните панели, кои пукаат и паѓаат ако стапнат на погрешна плоча.

Критичарите забележуваат дека привлекувањето редовни корисници ќе биде предизвик.

„Еден од клучевите на успехот ќе биде да се задржи понудата свежа, да се одржуваат луѓето мотивирани да продолжат да се враќаат по нови работи“, рече Нил Саундерс, управен директор и аналитичар во GlobalData.

Netflix веќе забележа значителен успех со елаборираните турнеи продукции и настани поврзани со неговата програма од повисок профил, јавува CNN.

Куала Лумпур, Малезија моментално е домаќин на турнејата „Bridgerton High Tea“, Торонто е домаќин на вечера „Knives out“; и Сао Паоло, Бразил, нуди извонредно искуство „Stranger Things“.

fanovite na netflix ke mozhat da vlezat vo svetot na nivnite omileni serii

Извор: Freepik

Ризици и награди

Сепак, ова не е нова идеја.

„Дизни ја монетизираше својата содржина со текот на годините и има многу успешен малопродажен бизнис преку лиценцирање, свои продавници и концепти“, рече Саундерс.

За Netflix, тоа е само најнов потег во низата напори да го прошири својот бизнис и приходи надвор од стандардниот пренос, иако најголемиот дел од профитот доаѓа од неговата основна дејност. Новите иницијативи доаѓаат во време кога профитот во индустријата за стриминг се намалува.

Така, компанијата го намали оригиналното програмирање, но ги прошири своите понуди за видео игри, лансирајќи игри пријателски за мобилни телефони од франшизата „Grand Theft Auto“. Во продолжение на брендот, таа исто така соработуваше со Вилијамс Сонома на линијата на „Bridgerton“ тематски прибор за вечера, хартиени производи, храна и постелнина.

TikTok инфлуенсер, рецензент на производи и обожавателка на „Bridgerton“, Кери Бурк, која присуствуваше на „Балот на кралицата“ двапати, рече дека мисли дека новиот потфат на Netflix ќе биде успешен.

„Мислам дека е одлично што Netflix ја носи таа магија IRL!“

„The Queen’s Ball“

Со години „Балот на кралицата“ по два-три пати на ден се поставува во различни градови. Обожавателите можеа да уживаат во танцување и да гледаат изведби на виолинисти и акробати облечени во историски костими под осветлување на лустери.

Во согласност со заплетот на серијата, кралицата го именуваше „Дијамант на сезоната“ на секоја изведба. Инфлуенсерите беа поканети да напишат писмо и да кажат зошто тие треба да бидат избрани, илустрирајќи го големиот интерес на Netflix за светот на социјалните медиуми.

Сега, „Netflix куќа ја претставува следната генерација на нашата потписна понуда. Местата ќе ги оживеат нашите сакани приказни на нови, постојано променливи и неочекувани начини“, рече главниот маркетинг директор на Нетфликс, Маријан Ли.

Бурк се согласи, раскажувајќи за CNN за своето искуство: „Навистина се чувствував како да зачекорив во светот на шоуто“.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.