Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот (CMA), која неодамна доби нови овластувања за истрага на големи технолошки компании, соопшти дека истрагата е од клучно значење за економскиот раст и правилното функционирање на конкуренцијата, пренесува Ројтерс.
„Милиони луѓе и компании се потпираат на услугите за пребарување и огласување на Google. Повеќе од 90% од пребарувањата се извршуваат на оваа платформа, а над 200.000 британски фирми се рекламираат таму,“ изјави директорката на Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот, Сара Кардел.
Според неа, задачата на организацијата е да им обезбеди на потрошувачите максимална корист од услугите за пребарување и да им овозможи пристап до најдобри можни понуди. Овој потег на Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот доаѓа по изјавите на американските обвинители во ноември, кои пред суд нагласија дека Google треба да го продаде пребарувачот Chrome, да ги споделува податоците и резултатите од пребарувањето со конкурентските компании и да преземе други мерки за да го прекине својот монопол во онлајн пребарувањето.
Извор: Bizlife.rs