Британскиот регулатор ја „скенира“ услугата за пребарување на Google

Британскиот антимонополски регулатор соопшти дека ќе спроведе истрага за услугите за пребарување на Google со цел да утврди како тие влијаат врз потрошувачите и компаниите, вклучувајќи ги огласувачите, конкурентските пребарувачи и компаниите што објавуваат вести.

britanski-regulator-2811-fi

Ви генерирана слика

Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот (CMA), која неодамна доби нови овластувања за истрага на големи технолошки компании, соопшти дека истрагата е од клучно значење за економскиот раст и правилното функционирање на конкуренцијата, пренесува Ројтерс.

„Милиони луѓе и компании се потпираат на услугите за пребарување и огласување на Google. Повеќе од 90% од пребарувањата се извршуваат на оваа платформа, а над 200.000 британски фирми се рекламираат таму,“ изјави директорката на Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот, Сара Кардел.

Според неа, задачата на организацијата е да им обезбеди на потрошувачите максимална корист од услугите за пребарување и да им овозможи пристап до најдобри можни понуди. Овој потег на Управата за заштита на конкуренцијата и пазарот доаѓа по изјавите на американските обвинители во ноември, кои пред суд нагласија дека Google треба да го продаде пребарувачот Chrome, да ги споделува податоците и резултатите од пребарувањето со конкурентските компании и да преземе други мерки за да го прекине својот монопол во онлајн пребарувањето.

Извор: Bizlife.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.