Перењето валкани алишта може да биде напорно – раздвојување на алиштата по боја, одделување на облеката за возрасни и деца, читање и толкување на етикетите за нега и избирање различни детергенти и омекнувачи – поради што често предизвикува фрустрација кај многумина од нас.
Во новото видео за кампањата објавено на 28 мај, Samsung илустрира како новата линија Bespoke AI машини за перење ја отстранува фрустрацијата од секојдневната домашна работа. Видеото е направено во соработка со Дизни и Пиксар и ги прикажува ликовите од филмот „Inside Out 2“, кој ќе се прикаже во кината на 14 јуни.
Видеото од кампањата нуди чуден поглед на емотивниот тобоган, кој луѓето можат да го избегнат ако ја изберат новата линија Bespoke AI машини за перење на Samsung со функции како што е AI EcoBubble™. „Inside Out 2“ воведува нови емоции – анксиозност, срам, незадоволство и завист – бидејќи главниот лик Рајли полни 13 години и се соочува со нејзините следни предизвици.
Новата линија Bespoke AI машини за перење на Samsung ја користи нашата иновативна технологија SpaceMax™, која обезбедува поголемо полнење со огромен капацитет од 11 кг во стандардно куќиште со длабочина од 600 mm. Ова без сомнение ќе звучи охрабрувачки за зафатените домаќинства со деца, особено за оние кои се особено активни надвор од домот и акумулираат повеќе алишта перење од просекот!
При циклусот AI Wash, паметни алгоритми ја анализираат секоја ткаенина и го прилагодуваат циклусот на перење за да го постигнат најдобриот резултат со минимална потрошувачка на енергија и вода. Без разлика дали перете нежни ткаенини или тешки материјали, овие паметни машини за перење ќе се прилагодат на вашите потреби и ќе дадат извонредни резултати секој пат.
„Соработката за „Inside Out 2“ со Дизни и Пиксар беше освежувачка, затоа што успеавме да смислиме нови начини на раскажување приказни“, рече Џини Јунг (Jinny Jung), потпретседател на Samsung Electronics, и додаде: „Ние ќе продолжиме да им обезбедуваме на потрошувачите придобивки од новата линија Bespoke AI машини за перење кои се грижат за нивните различни емоции“.
Во рамки на соработката за „Inside Out 2“ со Disney и Pixar, исто така, ќе бидат прикажани и забавни сцени во водечките светски продавници на глобално ниво.
Како што се зголемуваат очекувањата за „Inside Out 2“ пред неговото глобално прикажување во кината на 14 јуни, видеото од кампањата ќе се прикажува на каналите на Samsung на YouTube, Instagram, TikTok и Facebook.