OpenAI го претставува SearchGPT: Новата ера на пребарување на Интернет

Компанијата OpenAI објави нов производ за пребарување на интернет наречен SearchGPT. Оваа иновативна алатка е дизајнирана да ја предизвика доминацијата на Google на пазарот за пребарувачи, давајќи им на корисниците можност да поставуваат дополнителни прашања во разговорен тон и да добијат попрецизни одговори.

SearchGPT претставува значаен чекор напред во еволуцијата на пребарувањето на Интернет, отворајќи можности за побрзо, попрецизно и позначајно пребарување.

searchgpt-1840-fi

Извор: OpenAI Screenshot

SearchGPT: Нова генерација на пребарување

SearchGPT е дизајниран да им обезбеди на корисниците брзи и точни одговори со јасни и релевантни извори, со комбинирање на напредни ВИ модели со информации во реално време од веб. За разлика од традиционалните пребарувачи кои враќаат листа со линкови, SearchGPT ги организира резултатите и обезбедува резимеа со линкови до оригиналните извори, овозможувајќи им на корисниците да пребаруваат поефикасно и посмислено.

Прототип фаза и повратни информации

Во почетната фаза, SearchGPT ќе биде достапен за ограничен број корисници и издавачи пред да се интегрира во ChatGPT. Оваа прототип фаза му овозможува на OpenAI да собира повратни информации и дополнително да ја усоврши алатката пред поширокото објавување. Целта е да им се обезбеди на корисниците најдобро можно пребарување, со одржување на висока точност и релевантност на информациите.

Предизвикување на доминацијата на Google

Овој потег доаѓа откако Google воведе генеративна ВИ технологија во својот пребарувач, што имаше мешани резултати. OpenAI верува дека SearchGPT може да го преобликува начинот на кој луѓето пребаруваат на Интернет, нудејќи поточни и корисни одговори. Се очекува новата алатка да донесе значителна динамика во тековната конкуренција помеѓу компаниите за вештачка интелигенција и традиционалните пребарувачи.

Пристап прилагоден за издавачите

За да се разликува од конкуренцијата, OpenAI се позиционираше како сојузник на издавачите со потпишување договори со различни новински организации, вклучувајќи ги News Corp., Atlantic и Axel Springer. Овие договори обезбедуваат правилна атрибуција и поврзување на сите информации, со што се поддржуваат издавачите и се создава нова вредност за корисниците.

Издавачите можат да изберат нивната содржина да не се користи за обука на OpenAI моделот, а сепак да се прикажува во пребарувањата.

„SearchGPT јасно ги цитира издавачите и преку линкови во пребарувањата ги поврзува со корисниците“, се вели во блогот на OpenAI. „Одговорите имаат јасна, вградена, именувана атрибуција и линкови, така што корисниците ќе знаат од каде доаѓаат информациите и ќе можат брзо да добијат повеќе резултати во страничната лента со линкови до изворите“, се вели на веб-страницата на компанијата.

Што ако резултатите од пребарувањето се неточни?

Објавувањето на пребарувачот како прототип му помага на OpenAI на неколку различни начини. Прво, ако резултатите на SearchGPT се целосно неточни – како кога Google објави AI Previews и ни кажа да ставиме лепак на пица – полесно е да се каже, па добро, тоа е прототип! Исто така, постои можност за погрешна атрибуција или можеби за целосно преземање на написите, за што беше обвинет Perplexity.

OpenAI постепено го доведе ChatGPT во контакт со Интернетот во реално време. Кога беше објавен GPT-3.5, моделот за вештачка интелигенција веќе беше застарен неколку месеци. Минатиот септември, OpenAI објави начин како ChatGPT да пребарува на Интернет, наречен Browse with Bing, кој изгледа многу попримитивно од SearchGPT, објави The Verge.

Брзиот напредок на OpenAI резултираше со милиони корисници на ChatGPT, но трошоците на компанијата се зголемуваат. Оваа недела The Information објави дека трошоците за обука за вештачка интелигенција за OpenAI би можеле да достигнат 7 милијарди долари оваа година, при што милионите корисници на бесплатната верзија на ChatGPT дополнително ги зголемуваат пресметковните трошоци. SearchGPT ќе биде бесплатен за време на првичното лансирање, а бидејќи функцијата во моментот нема реклами, јасно е дека компанијата наскоро ќе мора да најде начин за финансирање.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.