Google ги додаде AI функциите во своите редовни Workspace сметки за бизнис корисниците, додека истовремено ја зголеми основната цена на Workspace плановите.
Претходно, AI алатките во планот Gemini Business беа достапни како додаток од $20 по корисник на постоечките Workspace сметки, кои имаа основна цена од $12 по корисник. Сега, AI алатките се вклучени за сите корисници на Workspace, но основната цена по корисник се зголемува од $12 на $14, се вели во статијата на ArsTechnica.
Ова значи дека оние кои веќе плаќале дополнително за Gemini, сега ќе плаќаат помалку од половина од тоа што го плаќале порано—ефективно $14 по корисник наместо $32. Но, оние кои никогаш не го користеле Gemini или било кои други нови функции под AI чадорот на Workspace, ќе плаќаат малку повеќе од порано.
Функциите што се опфатени овде вклучуваат пристап до Gemini Advanced, истражувачкиот асистент NotebookLM, сумирања на е-пошта и документи во Gmail и Docs, адаптивен аудио и дополнителни јазици за транскрипција во Meet, како и „помогни ми да напишам“ и Gemini во страничната табла низ различни апликации.
Google вели дека планира „да лансира уште повеќе AI функции кои претходно беа достапни само во Gemini додатоците.“
Ова, можеби не толку случајно, следи по неодамнешната најава од Microsoft дека Copilot Pro AI функциите ќе бидат вклучени во основната цена на Microsoft 365 Personal и Family претплатите.
Новите корисници ќе бидат на оваа нова шема за цени веднаш, додека постоечките Workspace сметки ќе започнат од 17 март. Оние кои досега плаќале $20 месечно по корисник за Gemini во Workspace нема да бидат наплатувани за таа претплата од 1 февруари, но ќе го задржат пристапот. Овие промени сè уште не се однесуваат на малите бизнис корисници—но Google навестува дека тоа е привремено. Исто така, овие промени не се случуваат во моментов за образовни и непрофитни сметки. Google детално ги изложува различните исклучоци на својот блог.
До неодамна, функциите базирани на LLM и deep-learn генерално беа третирани како дополнителна или одделна услуга од страна на SaaS компаниите, но сведоци сме на последната промена да ги вклучат директно во основните понуди како секоја друга функција, а ова е дел од тој тренд.
Извор: ArsTechnica