Генерација З и Tech: Како идејата на еден млад Американец стана старт-ап вреден два милиони долари?

Ерик Жу, основачот на старт-апот Aviato – аналитичка платформа за собирање податоци за приватни пазари – е пример за личност која остави трага на пазарот во своите тинејџерски години со идеја преточена во старт-ап. Медиумите пренесуваат дека Жу ја започнал својата претприемничка приказна на нетипично место – во училишниот тоалет на неговото средно училиште.

generacija z i tech

Извор: Youtube Screenshot

Старт-апот Aviato собрал 2,3 милиони долари

Денес, на само 17 години, неговиот старт-ап е излезен од тајност и бележи успех со собрани 2,3 милиони долари ризичен капитал.

Aviato ги следи рундите на финансирање, бројот на вработени и другите клучни метрики, слично на конкурентите како Crunchbase и PitchBook. Сепак, Aviato оди чекор понатаму со следење на податоци како што се приходите од кредитни картички на компанијата, редоследот за стекнување права на вработените и тековните позиции на врвните инженери. Овој слој на аналитика е токму она што им недостигаше на постоечките платформи.

Жу нашол инспирација за Aviato за време на досадните денови во пандемијата, учествувајќи во групни разговори на Discord во 2020 година, каде што имал можност да учи од големи имиња како Сем Алтман. Овој интерес го натерал да ја лансира Esocial, дигитална платформа за училишта во 2021 година, која наскоро била продадена. После тоа, Жу се придружил на Bachmanity Capital, каде што ја добил идејата за Aviato.

Младиот претприемач го познава пазарот за финансирање

„Податоците за приватните пазари се многу неуредни“, вели Жу. „Затоа фондовите трошат десетици милиони долари за да изградат сопствени внатрешни бази на податоци.“

За да го развие Aviato, Жу користел необична тактика – закажувал состаноци од училишниот тоалет. Со помош на зелен екран, прстенесто светло и изговор да излезе од часовите, тој успеал да обезбеди клиенти како што се NEA, Republic Capital и 8VC, пред да биде исфрлен од училиште, пренесува TechChrunch.

Ризичен капитал од 2,3 милиони долари доаѓал од инвеститори како што се 8VC, Soma Capital и SoftBank. Ерик Бан, ко-основач и генерален партнер во Hustle Fund, лично инвестирал во старт-апот пред неколку години. Бан се присетил на бизарните почетоци на Жу, кога како 14-годишно момче со протези закажувал состаноци од тоалетот.

Денес, три години подоцна, Бан гледа како Жу созреал и како производот оживеал. Минатата есен, старт-апот го ангажирал Дејвид Разави, поранешен технички директор на LowerMyBills и поранешен раководител за производи во LendingTree на позицијата ко-основач и оперативен директор. Харисон Кесел, порано трет вработен во Zeet, се приклучил како технички директор.

Жу сега живее во Сан Франциско и го завршува средното училиште преку Интернет. Неговите родители сè уште се малку збунети околу неговата работа, но Жу изгледа не е загрижен поради тоа. „Направивме производ што многу луѓе го сакаат“, рече Жу. „Нашата база на клиенти се ризични фондови, приватен капитал и многу повеќе. Сакам да продавам на секој што работи со приватни пазари. Ќе можеме да го замениме PitchBook“.

Aviato е позиционирана како платформа која има потенцијал да го трансформира начинот на кој се анализираат и користат податоците на приватните пазари, со што ќе донесе нова светлина во индустријата која традиционално има неуредни податоци. Со млад претприемач на чело како што е Жу, иднината на Aviatо изгледа светла и полна со можности.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.