Хаштазите некогаш беа клучна алатка за организирање и пребарување на содржини, но со промените на алгоритмите на платформи како Instagram и X, нивната моќ опадна. Меѓутоа, во индустриите како ИТ каде што информациите брзо се шират, тие сè уште имаат значење.
Одделот за аналитика на Represent System ги избра 10-те најчести хаштази во оваа област.
Топ 10 хаштази во ИТ индустријата
#TechTalk – се користи за технолошки дискусии, овој хаштаг обединува заедница на професионалци и ентузијасти кои споделуваат мислења за иновациите, софтверот и трендовите во индустријата.
#Tech – често користен хаштаг кој опфаќа сè што е поврзано со технологијата – од нови гаџети до вештачка интелигенција и блокчејн. Корисен за општа видливост во технолошката сфера.
#Apple – фановите и професионалците на Apple го користат овој хаштаг за објавување за новите модели на уреди со iOS, MacBooks, ажурирањата на софтверот и екосистемот на компанијата.
#Samsung – Самсунг има голема база на корисници, а овој хаштаг ги следи објавите за новите модели на Galaxy, дисплеите, карактеристиките на вештачката интелигенција и другите производи од нивната палета.
#Phone – без разлика дали се работи за рецензии, спецификации или совети за купување, овој хаштаг е од суштинско значење во содржината поврзана со мобилните телефони.
#Technology – еден од најопштите и најпопуларните хаштази во ИТ индустријата. Се користи за сè, од нови софтверски решенија до футуристички идеи и истражувања.
#Galaxy – Популарен меѓу обожавателите на уредите Samsung, особено оние кои ги следат сериите Galaxy S и Z. Се користи во објави за нови функции и иновации во сегментот на мобилни телефони.
#Telefon – Хаштаг кој често се користи на Балканот за содржини поврзани со мобилни телефони, главно во локални рецензии, текстови и дискусии.
#Xiaomi – Xiaomi е бренд кој се повеќе го освојува пазарот, а овој хаштаг ги спојува обожавателите кои споделуваат искуства за моделите Redmi и Mi, паметните уреди и екосистемот на овој производител.
#iPhone13 – иако не е најнов модел, iPhone 13 сè уште го задржува вниманието на корисниците, особено оние кои споделуваат критики, споредуваат камери и ги анализираат перформансите на овој телефон.
Дали хаштазите сè уште се корисни?
Иако нивната ефикасност е намалена поради промените во алгоритмите, хаштазите сепак играат улога во организацијата на содржината и пребарувањето на социјалните мрежи. На платформи како Instagram, LinkedIn и TikTok, тие можат да ви помогнат да стигнете до вашата целна публика. Сепак, клучот за успехот лежи во квалитетната содржина – хаштазите сами по себе, повеќе не се доволни за да гарантираат видливост.
Заклучок?
Хаштазите сè уште се корисни, но тие треба да се користат стратешки, со фокус на релевантна и привлечна содржина.
Извор: web-min.rs