Прогнози за социјалните медиуми во 2025 година: Што велат комуникациските експерти?

Подгответе се за турбулентно возење. Социјалните медиуми во 2024 година доживеаја неочекувани турбуленции, носејќи со себе промени што ја обликуваат иднината на дигиталната комуникација.

socijalni-mediumi-2714-fi

Извор: Freepik

Од неизвесната судбина на TikTok во САД до падот на платформата X, годината ги натера професионалците да се прашуваат: што носи 2025?

Според анкетата на PR Daily водечките комуникациски експерти предвидуваат дека 2025 ќе биде година на приватност, автентичност и персонализација.

Приватноста како нова валута на доверба

Тристан Фицпатрик, старши консултант за комуникации во APCO, вели дека приватноста на податоците ќе стане клучна за градење доверба меѓу платформите и публиката. „Платформите со силни мерки за приватност ќе добијат конкурентска предност додека корисниците бараат поголема контрола врз нивните податоци“, објаснува тој.

Прегорувањето и загубата на таленти

Роби Шнајдер, директор за комуникации во Health Tech without Borders, предвидува значителен обрт на професионалци во дигиталниот сектор. „Прегорувањето останува голем проблем, а компаниите што не го сфаќаат ова сериозно ќе изгубат талентирани кадри,“ предупредува Шнајдер.

Поларизацијата станува ирелевантна

„Поларизацијата на платформите ќе престане да биде важна,“ вели Луси Скренчи од Santis Health. Таа додава дека ПР тимовите ќе се соочат со притисок да испорачаат конкретни и мерливи резултати како сообраќај, конверзии и раст на корисници.

Влијанието на вештачката интелигенција

Џејк Дол од PANBlast истакнува дека AI ја уништува традиционалната динамика на социјалните медиуми. „AI генерира ботови и лажна содржина, но истовремено носи можности за нови платформи што ќе се борат против дезинформации и ќе создаваат персонализирана содржина,“ додава Дол.

Борба за автентичност

Даниел Мендез Аростика од Johnson & Johnson смета дека ќе се бараат „скорови за автентичност“ за да се даде приоритет на оригиналната содржина. „Луѓето ќе почнат да бараат автентичност наместо високо уредена или AI-генерирана содржина,“ вели тој.

Ниша платформи и микро-заедници

Ден Фаркас, професор по стратешка комуникација на Ohio University, предвидува појава на десетици нови платформи што ќе таргетираат специфични заедници. „Неколку ќе успеат, но повеќето ќе исчезнат брзо, поттикнувајќи агенциите да бидат пофлексибилни и да прилагодуваат стратегии во реално време,“ истакнува Фаркас.

Премин кон позитивна содржина

Според Сара Шмит од Interdependence PR, корисниците ќе бараат повеќе забавна и позитивна содржина, одбегнувајќи политички наелектризирани теми. „Луѓето сакаат да се вратат кон содржина што носи радост и насмевки,“ вели Шмит.

Лидери на сцената

Кенет Крег од Greenough Communications нагласува дека лидерите што ќе доминираат во 2025 година ќе користат социјалните медиуми за директни обраќања и Q&A сесии. „Публиката сака автентичност и директна комуникација од лидерите,“ додава тој.

Личните брендови во прв план

Алваро Бендрел од Enel North America смета дека личните брендови ќе бидат поважни од корпоративните. „Корпорациите ќе ги преземат профилите на извршните директори за да ги раскажат нивните приказни и да изградат доверба,“ вели Бендрел.

Претплатнички модели и ексклузивни заедници

Таванда Карлтон од TENET Consultancy предвидува дека претплатничките социјални мрежи и микро-заедниците ќе доминираат. „Луѓето ќе бараат интимни и посветени заедници, надвор од традиционалните мрежи,“ вели Карлтон.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.