Наскоро пристигнуваат реклами на ТикТок: Што ги очекува корисниците, а што брендовите од август?

Рекламирањето на ТикТок ќе биде достапно во регионот од август, што значи дека брендовите на нашите простори конечно ќе добијат нов начин полесно да допрат до помладата публика. Компаниите ќе добијат и можност да ја изразат својата креативност, а што се однесува до исплатливоста, се очекува да биде попристапно од рекламите на Мета.

naskoro pristignuvaat reklami na tiktok

Извор: DALL-E3

Нашиот пазар е релативно мал и ќе биде многу интересно да се гледаат ефектите од рекламирањето на ТикТок, во смисла колку ќе бидат брендовите креативни во правењето реклами, дали ќе има многу спам, како и дали помалите брендови полесно ќе се пробијат, вели за bizlife.rs,  Марија Мијатовиќ од Represent System.

„Рекламирањето треба да дојде во август и сите сме во исчекување бидејќи многумина веруваат дека на тој начин брендовите ќе добијат можност полесно да дојдат до помладата целна публика“, наведува таа.

Меѓутоа, ќе треба малку да почекаме за да видиме какво влијание ќе имаат ТикТок рекламите на нашиот пазар.

Притисокот најверојатно ќе биде врз поголемите брендови во почетокот да креираат реклами кои корисниците на оваа мрежа ќе сакаат да ги гледаат, а познато е дека на ТикТок опстојува најпрво она што е автентично, различно и забавно, но и едукативно.

Исплатливост

Освен тоа што сега уште полесно ќе може да се допре до целната публика, ТикТок ќе биде попристапен во однос на конкуренцијата. Според моментално достапните информации, рекламирањето би требало да биде поисплатливо од Мета, односно со помали вложувања ќе се доаѓа до поголем број луѓе, но и до поголема ангажираност (engagement) со содржина од страна на корисниците на оваа мрежа.

Со оглед на тоа дека брендовите со помош на таргетирани огласи попрецизно и за пократко време ќе доаѓаат до своите целни групи, креаторите на содржини не би требало да ги покачуваат своите цени бидејќи можат да станат вишок во равенката, објаснува Марија.

Како што додава таа, соработките нема да исчезнат и ТикТок креаторите ќе имаат голем предизвик да се наметнат со своите решенија, пристапи, како визуелно така и содржински.

Што велат корисниците на ТикТок за ова?

Кога станува збор за реакцијата на корисниците на ТикТок за рекламите, тие веќе се соочуваат со истите бидејќи, брендовите досега објавувале таква содржина, како и ТикТок креаторите како промотори на одреден бренд.

Марија Мијатовиќ тврди дека нивната реакција сепак зависи од типот на реклама која им се нуди.

„Не би кажала дека не се навикнати на реклами, бидејќи многу брендови создаваат популарен содржина на оваа мрежа, а тука се и инфлуенсерите односно ТикТок креаторите кои често се промотори на бренд, производ или услуга, така што во некоја форма ‘рекламирање’ веќе постои,“ открива таа.

ТикТок уште сега им нуди на корисниците можност да постават персонализација на огласите во поставките. Корисниците имаат можност да изберат дали да им се прикажуваат огласи кои ќе бидат повеќе во согласност со нивните интереси, но мааната е што не можат да изберат опција да не им се прикажуваат никаков оглас, заклучува Марија Мијатовиќ за bizlife.rs.

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.