Корисниците бесни на YouTube заради долгите реклами коишто не може да се прескокнат

Сè повеќе корисници на YouTube пријавуваат фрустрирачко искуство со несразмерно долгите реклами коишто не можат да се прескокнат, а наводно траат со часови.

youtube-2869-fi

Извор: Pixabay

Ваквата ситуација предизвика лавина од коментари на социјалните мрежи и форуми, каде што корисниците шпекулираат дека ова може да биде дел од стратегијата на YouTube во борбата против оние кои блокираат реклами. Иако платформата тврди дека нема воведено никакви промени кои намерно би го продолжиле траењето на рекламите, сепак многу корисници сметаат дека ова е резултат на сè поагресивниот однос на YouTube кон оние што ги блокираат рекламите.

Рекламите коишто не може да се прескокнат траат со часови – системска грешка или намерно форсирање?

YouTube брзо реагираше и ги негираше обвинувањата дека намерно прикажува такви реклами. Претставниците на компанијата тврдат дека вообичаено рекламите траат 15 секунди на мобилните уреди и до 60 секунди на паметните телевизори. „Траењето на рекламите е дел од автоматизиран систем и нема за цел да ги фрустрира корисниците“, се наведува во официјалното соопштение.

Сепак, многу корисници не веруваат во нивното објаснување и сметаат дека долгите реклами се дел од одговорот на YouTube на користењето на блокатори на реклами. Особено загрижени се оние што досега не ја користеле Premium верзијата на платформата и сега чувствуваат притисок да се претплатат за да избегнат реклами.

Војната со блокаторите на реклами ескалира – корисниците пријавуваат различни искуства

Ова се случува во момент кога YouTube го засилува притисокот врз корисниците на блокатори. Во последните неколку месеци, платформата станува сè поагресивна во детектирањето и блокирањето на софтверите што спречуваат прикажување реклами. Корисниците кои се обидуваат да користат YouTube со вклучен блокатор на реклами сè почесто добиваат пораки со известување дека мора да го исклучат блокаторот на реклами или да се претплатат на YouTube Premium за да продолжат со гледање содржина.

Некои корисници кои ги исклучиле блокаторите, пријавиле дека рекламите станале пократки и можеле да се прескокнат, додека други и понатаму се соочувале со проблемот со долгите реклами. Се поставува прашањето дали станува збор за софтверска грешка или за намерна стратегија на YouTube за да ја обесхрабри употребата на блокатори и да ги поттикне корисниците да се претплатат на YouTube Premium.

Теориите за можното „казнување“ на корисниците кои користат блокатори на реклами дополнително се поттикнати од коментарите на Reddit и Twitter, каде што некои тврдат дека проблемот се јавува исклучиво кај оние што претходно користеле блокатори на реклами. Други истакнуваат дека ваквите ситуации може да бидат предизвикани и од самите блокатори на реклами, кои во одредени случаи можат да го попречат нормалното функционирање на рекламите, оневозможувајќи го копчето за прескокнување.

youtube-2869-ps1

Извор: Unsplash

Дали YouTube Premium е единственото решение?

YouTube веќе подолго време се бори со блокирањето на реклами, а овој инцидент е уште еден показател за тоа колку платформата е подготвена да го заштити својот главен извор на приходи – рекламирањето. Корисниците кои сакаат да избегнат реклами во моментов имаат неколку опции:

  • Платена претплата на YouTube Premium – овозможува гледање без реклами, но доаѓа со месечна претплата, што многумина не се подготвени да ја платат.
  • Користење алтернативни пребарувачи – некои приватни пребарувачи нудат вградени блокатори на реклами, кои понекогаш успеваат да ги заобиколат ограничувањата на YouTube.
  • Враќање на класично гледање со реклами – корисниците можат да ги исклучат блокаторите на реклами и да се потпрат на стандардниот систем за рекламирање на YouTube, но тоа значи прифаќање реклами пред и за време на видеата.

Некои корисници дури почнаа да ги користат услугите на VPN за да избегнат агресивни реклами, додека други истражуваат апликации од трети страни коишто овозможуваат гледање содржини на YouTube без реклами.

Што понатаму?

Иако YouTube тврди дека нема официјална политика за прикажување долги реклами, коишто не можат да се прескокнат, факт е дека вакви случаи се појавуваат кај голем број корисници. Овој проблем дополнително ги засили фрустрациите на публиката поради сè поагресивниот начин на кој платформата ја монетизира својата содржина.

Додека YouTube не излезе со појасно објаснување, многу корисници се прашуваат дали е време да бараат алтернативи за гледање видео содржини или ќе бидат принудени да се прилагодат на новите правила на игра.

Извор: Web-mind.rs

Избор на уредникот

Prijavi se na novosti.